Pagina 1 din 1

1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

Scris: 18 Ian 2018, 06:50
de munteanuiulian
Asa cum spune si titlul am ajuns la o rascruce :( . Nu ma intelegeti gresit , motorizarea asta are farmecul ei insa vreau mai mult de la el si dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta nu pot urca la mai mult de 200 de cai safe . Asa ca voi apela la voi stimati forumisti ... Merita sa o schimb pe un 1.8 t sau sa o vand si sa imi caut un 1.8t 4x4 ? Sau sa raman la motorizarea asta ?

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

Scris: 18 Ian 2018, 09:39
de Narcisila
Eu personal as ramane cu ARL 200. Cuplul oferit si senzatia (chiar daca mai zgomotos si mai brutal) e de neegalat. E FUN machine.

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

Scris: 20 Ian 2018, 17:03
de dobre_wrx
ARL-ul este foarte fun, fiabil, stabil.
Dar pe 1.8T ai putea sa te duci mult mai sus, 300 + cai, destul de usor. Vorbesc de BAM, cel de pe Cupra R, de 225 stock.

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

Scris: 22 Ian 2018, 14:37
de bgd_b92
De ce nu poti urca mai sus de 200 cp pe ARL ? ce nu este safe ? cred ca te poti duce la 240-250 cu internele si injectoarele stock ; schimbi turbina, intercooler, downpipe, soft custom, eventual frane si intaresti ambreiajul ; poti jongla cu softul astfel incat masina sa se comporte ca o benzinara ; adica sa straga pana in 4500-4800 rpm constant ; diferenta de consum este aproape dubla intre un ARL modificat si un 1.8T modificat ; senzatiile difera ; depinde ce iti place; mie personal imi place mult mai mult 1.8 T modificat ; dar si ala, are limitele lui ; trebuie foarte mare atentie pe cuplu, atunci cand il modifici ; pt ca internele nu tin mai mult de 400nm, ceva de genul ; acum depinde si ce masina ai, caci daca sta sa pice si ai sansa sa iei una mai buna....sau daca te deranjeaza faptul ca e euro3 samd..e la alegerea ta.