Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
munteanuiulian
Subiect Autor
Mesaje: 29
Membru din: 19 Oct 2017, 10:28

1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

18 Ian 2018, 06:50

Asa cum spune si titlul am ajuns la o rascruce :( . Nu ma intelegeti gresit , motorizarea asta are farmecul ei insa vreau mai mult de la el si dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta nu pot urca la mai mult de 200 de cai safe . Asa ca voi apela la voi stimati forumisti ... Merita sa o schimb pe un 1.8 t sau sa o vand si sa imi caut un 1.8t 4x4 ? Sau sa raman la motorizarea asta ?
Seat Leon 1M 1.9 TDI "Shadow"
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 853
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

18 Ian 2018, 09:39

Eu personal as ramane cu ARL 200. Cuplul oferit si senzatia (chiar daca mai zgomotos si mai brutal) e de neegalat. E FUN machine.
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
dobre_wrx
Mesaje: 40
Membru din: 23 Feb 2017, 11:07

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

20 Ian 2018, 17:03

ARL-ul este foarte fun, fiabil, stabil.
Dar pe 1.8T ai putea sa te duci mult mai sus, 300 + cai, destul de usor. Vorbesc de BAM, cel de pe Cupra R, de 225 stock.
Dobre Films
http://www.stefandobre.ro

Seat Leon 1M Topsport | 1.9 TDI ARL |
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: 1m ARL dus la 200 cai vs 1.8T dus la 200 cai

22 Ian 2018, 14:37

De ce nu poti urca mai sus de 200 cp pe ARL ? ce nu este safe ? cred ca te poti duce la 240-250 cu internele si injectoarele stock ; schimbi turbina, intercooler, downpipe, soft custom, eventual frane si intaresti ambreiajul ; poti jongla cu softul astfel incat masina sa se comporte ca o benzinara ; adica sa straga pana in 4500-4800 rpm constant ; diferenta de consum este aproape dubla intre un ARL modificat si un 1.8T modificat ; senzatiile difera ; depinde ce iti place; mie personal imi place mult mai mult 1.8 T modificat ; dar si ala, are limitele lui ; trebuie foarte mare atentie pe cuplu, atunci cand il modifici ; pt ca internele nu tin mai mult de 400nm, ceva de genul ; acum depinde si ce masina ai, caci daca sta sa pice si ai sansa sa iei una mai buna....sau daca te deranjeaza faptul ca e euro3 samd..e la alegerea ta.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator