22 Ian 2018, 14:37
De ce nu poti urca mai sus de 200 cp pe ARL ? ce nu este safe ? cred ca te poti duce la 240-250 cu internele si injectoarele stock ; schimbi turbina, intercooler, downpipe, soft custom, eventual frane si intaresti ambreiajul ; poti jongla cu softul astfel incat masina sa se comporte ca o benzinara ; adica sa straga pana in 4500-4800 rpm constant ; diferenta de consum este aproape dubla intre un ARL modificat si un 1.8T modificat ; senzatiile difera ; depinde ce iti place; mie personal imi place mult mai mult 1.8 T modificat ; dar si ala, are limitele lui ; trebuie foarte mare atentie pe cuplu, atunci cand il modifici ; pt ca internele nu tin mai mult de 400nm, ceva de genul ; acum depinde si ce masina ai, caci daca sta sa pice si ai sansa sa iei una mai buna....sau daca te deranjeaza faptul ca e euro3 samd..e la alegerea ta.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )