Pagina 1 din 1

Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 22 Sep 2016, 22:52
de nastrut
Salutare dragi colegi,

Am o problema la care am ramas...fara raspuns.
Detin un Seat Leon 1M 1.6 cod motor AUS si azi am fost sa ii fac unghiul de fuga...aici vine marea problema.
Cel ce a incercat sa imi faca unghiul de fuga, mi-a spus ca nu reuseste sa imi faca Unghiul de Cadere (posibil din cauza vreunui pivot) si nici unghiul de fuga dar a spus ca nu mi se vor toci cauciucurile.
Dupa aceea am ridicat masina pe rampa si....SURPRIZA.
Nici o bucsa de bascula sau vreun pivot slab...si totusi problema a ramas.
Are cineva idee de la ce ar putea persista aceasta problema?
Daca cineva este de parere ca poate reusi sa imi faca unghiul de fuga in parametri, astept sa ma contacteze aici sau pe WhatApp 0769728242...totul se va face contracost.
Astept parerile voastre.

Va multumesc anticipat pentru orice sfat.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 23 Sep 2016, 08:34
de Cosmin
In primul rand completeaza locatia ta la profil. Sa stim si noi de unde esti, mai ales ca soliciti ajutor.

In al doilea rand, reglajul unghiurilor NU are legatura cu articulatiile fixe (bucsi, pivoti etc). Se face modificand reglajul capatului de bara de pe bieleta de directie, si, in functie de tipul de suspensie si de reglajul altor elemente ce permit ajustari.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 23 Sep 2016, 08:47
de Adriannn
Aia e convergenta, ce se regleaza din captele de bara. Adica rotile sa stea asa \ / sau asa / \ , cu masina privita de sus.

Unghiul de cadere din cate stiu nu se regleaza la acest tip de suspensie.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 23 Sep 2016, 10:41
de dany19940
In limite infime se pot deplasa pivotii in gaurile de prindere pe brate. Am schimbat un burduf de planetara si au desfacut pivotul. La remontare normal ca nu mai cadea exact in aceeasi pozitie si s-a schimbat pozitia volanului, logic. Se vedea cu ochiul liber ca roata era iesita inafara din partea de jos. Prin incercari succesive am mutat pivotul pana a ajuns volanul unde fusese inainte. Dupa vreo luna am reglat directia pe stand si am testat plimbarea pivotului. Deplasarea era in zona a 2-3 grade. Vorbesc de unghiul de cadere. A fost pus in pozitia corecta, iar unghiul de convergenta a trebuit reglat foarte putin pe partea unde umblasem la pivot. Daca nu iti merge reglat asa si nu ai joc in bucse si pivoti, inseamna ca acel lonjeron e putin deplasat din cauze...fortate sa zic.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 23 Sep 2016, 10:53
de Narcisila
Sau cadru motor deplasat.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 23 Sep 2016, 23:25
de nastrut
Salutare tuturor si multumesc pentru atentionari si sfaturi. Azi am vazut si eu ca Adriann are dreptate, dar totusi tot sunt nedumerit de ce nu iese unghiul de fuga in conditiile in care masina nu a fost lovita, toate bucsile, pivoti,capete de bara,bielete ...etc etc sunt ok. Ma mai gandesc la faptul ca amortizoarele sau kit-ul de flanse si rulmenti ar trebui schimbate..alta varianta nu mai vad. Stiti cumva pe cineva priceput? Atentie...nu cer nimic moka ci doar vreau inca o parere , macar sa ma luminez si eu de la ce ar putea fi problema.
Va multumesc!

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 24 Sep 2016, 07:55
de dany19940
Pai spune si tu ce abatere ai la unghiuri macar, ca sa putem gandi ceva. Discutiile teoretice sunt...teoretice.

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

Scris: 24 Sep 2016, 13:22
de nastrut
O sa fac un scan Luni la foaie ca sa isi poata da toata lumea cu parerea.