@initiator,
Eu nu ti-am spus-o in nume de rau si sper ca n-ai luat-o asa. Si te rog nu ma lua cu "masini de curse", pentru ca 80 cai pe un Golf, care nu e Matiz, sunt putini si punct. Aici deja vorbim de siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic.
Nu stiu voi, dar eu cand dau 9000 euro pe o masina astept macar o climatizare automata, doamne iarta-ma!
De ce mi-as lua 1.4 mpi pe Golf, care nici nu trage, dar si consuma mult? Just why? Pe deasupra si chel...
Intretinere costisitoare la diesel? Povesti de adormit copiii. Daca stii sa conduci, nu se strica nimic doar asa din senin.
Am avut 1.4 MPI, pe o caroserie mult mai potrivita pentru el, si era chiar cel de 101 cai, iar pe Ibiza se simtea meh, nici nici. Imi inchipui cum se simte pe Golf 6 varianta cu 21 cp in minus. Moartea pasiunii.
Nu imi voi cumpara vreodata A6 de 2.0 tdi, nu imi voi cumpara vreodata Golf 1.4 mpi, nu-mi voi cumpara vreodata o masina submotorizata. It's just wrong. Sunt legile fizicii aici. Nu trebuie sa fii inginer sa-ti dai seama ca anumite motoare pur si simplu nu pot sa duca anumite caroserii, iar chinuindu-se, automat vor consuma si destul de mult, tu vei trage de el, el se va uza prematur si asa mai departe.
Uite cum privesc eu problema:
Clasa mica (Ibiza/Polo gen) - minim 70 cai.
Clasa compacta (Leon/Golf gen) - minim 90 cai.
Clasa medie (Exeo/A4/3/C gen) - minim 110 cai.
Clasa mare (A6/5/E) - minim 150 cai.
Clasa executive (A8/S/7) - minim 180 cp.
... sper ca intelegi unde bat.
Si repet, sa nu cumva sa ma inteleaga posesorii de astfel de motoare gresit. In anumite imprejurari, merge si un astfel de motor, mai ales daca e pretul foarte bun, insa la 9000 euro e o aberatie sa-i dai pe un SH chel entry-level si sa spui ca n-ai nevoie de mai mult. Ba da, ai, daca cumperi Golf cu motor de Polo!
Chiar vroiam, initiator, sa-ti propun si alte variante foarte bune de prin alte curti din afara VAG, pentru ca, si fani fiind, trebuie sa recunoastem ca in ultima vreme au lacune grave cei de la VW, dar, dupa cum ai pus problema, e clara treaba.
Ca o mica paranteza, Honda ofera 1 milion de km garantie pe noul 1.6 i-Dtec, asta in timp ce 1.6 TDi are o "eroare de proiectare la EGR".
Se pare ca unele lucruri ma depasesc. Eu unul ma retrag aici.
Spor la cumparaturi!