02 Oct 2014, 17:31
pai stii cum e..una lume oricum are ceva intiparit in creier..cum unii inca mai merg cu masinile ca si cu daciile 1310 si cica sunt soferi de 40 ani sau altii nu vad " masini bune si adevarate " decat vw si opel..asa si cu statiile ; la benzina cel putin niciodata nu o sa auzi de probleme...la motorina e mai dureroasa treaba..mai ales pt masinile euro 2 si 3 in special, dar si euro 4, problema este ca motorina de la statii este euro5 si numai are sulf in ea si numai face ungere la pompa si injectoare..de aceea pica injectoarele in draci la loganele DCI si nu numai..si tot de aceea se recomanda folosirea unui ulei 2 timpi in amestec cu motorina in proportie 1:200 cu normal jaso fd sau fc, pt a face ungere ! Motorina a avansat dar motoarele noastre tot alea vechi sunt..personal v-am zis, evit statiile lukoil si va recomand petrom rompetrol si omv. Si statiile care sunt freventate destul de des de mai multa lume !
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )