bgd_b92 scrie:Subscriu
Pune intrebarile pe forumurile dedicate ; ambele au probleme specifice ; sunt masini vechi, scumpe la intretinere si cu multi km. Sansa sa gasesti una in stare buna este foarte mica ; mai exista si alte masini mai noi la pret decent..hyundai, mazda, kia, peugeot, etc...nu prea mai e la moda e46 si audi b6...ca idee..un kit de brate la audi e 3200 lei ; o volanta la fiecare e ~ 2500 lei, doar volanta, fara kit ambreiaj, care si ala mai e vreo 1500 lei ; cat de independent esti cu banii..?mai bine cauta o masina corecta..eu daca o vand pe asta imi iau logan cu gpl ; sau ceva cu gpl ; m-am saturat sa dau banii pe combustibil stand la cozi infernale si mergand cu maxim 110km/h..
Ei, hai sa nu exageram totusi.
Masini vechi sunt, dar tine cont ca pana prin 2003-2004 se mai faceau inca masini cum trebuiau sa se faca.
Sansa sa gasesti una in stare buna intr-adevar, nu e cea mai mare, insa daca te straduiesti, o vei gasi, dar la pretul corect.
Cat despre piese, suspensia pe fata ce e mai complicata la Audi, dar preturile nu sunt in niciun caz ce ai postat tu acolo. Poate doar la reprezentanta.
Cat despre Logan, eu cred ca voi faceti misto de om. Cum puteti sa-i recomandati acea cutie pe roti? Sa am 2500-3000 euro cat costa un Logan, imi cumpar oricand orice alta masina, fie ea si din 1900 toamna. In primul rand ma gandesc la siguranta mea, siguranta pe care mizeria romaneasca nu o poate asigura nici la 40 km/h, daramite la drum lung la un 90-100. Dovezi cred ca sunt destule.
@ initiator
Intre E46 facelift si B6, alegi strict care iti place tie mai mult, pentru ca ambele sunt niste masini foarte bune.
Daca ma intrebi pe mine, B6 1.9 AWX Quattro manuala e alegerea ideala. Dar sa tii cont si de costurile pe care le implica un Audi/Bmw. Nu sunt exagerate, insa sunt mai mari decat la un Seat simplu, cum detii tu momentan. Plus ca platesti si marca, in ambele cazuri. Daca prinzi o masina buna si esti impacat cu ideea ca vei scoate un ban in plus la o eventuala reparatie, restul e can-can. Doar satisfactie in ambele cazuri.
Si ca un sfat... Am eu o vorba: Pretul da starea masinii. Nu cauta "oferte", pentru ca de cele mai multe ori se incheie prost, cu un cazan de care nu mai scapi prea curand. De asemenea, tine cont ca atat 1.9 Tdi-ul, cat si motorul 2.0 diesel de la Bmw sunt Euro 3. Taxa se invarte pe la 1000 euro.
Tine cont de asemenea ca la B6, a fost o mare problema cu plansa de bord. Mai precis, vopseaua cauciucata folosita la mai tot ce inseamna butoane in interior se deterioreaza groaznic de usor, astfel incat greu de tot mai gasesti una cu bordul care sa arate ok. Dar e o problema strict estetica, care se poate remedia. De asmenea, nu lua B6 din primul an de fabricatie, 2001. Orienteaza-te pe ceva 2003-2004, dar ai grija, repet, la starea masinii. Au deja o varsta.
Platforma PL46 pe care e construit B6-le e o platforma excelenta, pe care s-au construit inclusiv B7-le, care s-a dus pana in 2007, cat si Seat-ul Exeo.
Despre Audi, poti intra pe topicul meu de la "Alte masini", sa iti faci o mica idee. Nu e modelul pe care il cauti tu, dar e tot un A4, apropiat de ce cauti tu.
Edit: Era sa uit. Faza scurta pe B6, la modelele fara xenon de fabrica, e o gluma proasta. 2 lumanari.
Despre BMW, intreaba in alta parte. Nu te pot ajuta.