Buna ziua!
Acum cateva luni, geamul de pe partea soferului a ramas inchis pe jumatate, altfel zis, in timp ce am actionat butonul ca sa inchid geamul, nu a urcat pana sus ci doar pana la 3 sferturi din cat trebuia sa urce.
Am fost la un electronist priceput, mi-a desfacut panoul de la usa si a demontat pe-acolo tot ce s-a putut cat sa ajunga la macara si motoras( vreo 2 ore de munca).
Macaraua era intacta, iar el , electronist fiind mi-a desfacut ceva motoras de acolo , a facut ceva masuratori de tensiune si ,, a atins cu ceva prin care trecea curent" ceva in motorasul acela si brusc si-a revenit ( sper ca m-am exprimat corect). Geamul si-a revenit la normal si a mai functionat vreo 2 luni, timp in care cateodata mai apareau ceva intreruperi in buna funcionare a lui, adica dadeam sa se inchida, mergea pana la jumate si repede cobora la 0.Mai dadeam odata sa urce si urca de buton si urca la loc.La un momendat geamul, vrand sa-l inchid, a urcat pana aproape sus, cam 3-4 mm pana sa fie inchis de tot si MORT A FOST de atunci.
Acuma intrebarea mea este urmatoarea: credeti ca e de vina macaraua sau motorasul?
Am fost la seat la reprezentanta , am pus masina la un test cu aparatul acela care se leaga la masina de iti da toate valorile si toate problemele ( VAG tester?) , si mi s-a spus pe tester nu primeste niciun rezultat de la geamul cu problema, ca si cum ar fi mort.
Am gasit pe cineva care are un seat altea ca si al meu dar avariat, si nu stiu ce sa cumpar de la el, macaraua sau motorasul.
REPET: credeti ca e macaraua de vina sau motorasul?
Va rog ajutati-ma ca sunt disperat!
O zi buna