Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Gatecrasher
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 13 Noi 2009, 09:58

motoarele BKD

13 Noi 2009, 10:23

Va salut!Am sris pe "n" forumuri,intr-un timp relativ scurt,terorizat,ca sa zic asa,de-o dilema.Cum poate sti un mecanic,cu exactitate,cand cade chiulasa,fara sa-i faca o diagnoza,fara sa ridice capota,fara sa mearga 10 metri cu masina respectiva?!Fiindca aflandu-ma intr-un service pt un schimb de ulei si-un reglaj la geometrie,mecanicul mi-a dat in cap c-o ipoteza teribila...o sa te lase chiulasa...distributia...injectoarele,el ghidandu-se pe problemele universale pe care le are motorul de 2.0 140 CP.Al meu Altea are deja 108.000 km insa merge impecabil,cu exceptia unui cap de planetara usor uzat si cateodata,cand stau la semafor,are cate o zvacnire fina,fara ca turometrul sa se ridice de capul lui.Ori am citit eu printre randuri,ori n-am prea gasit pe forumuri defectiuni la motoare.Referitor la geamurile care se ridica cu "scartait" sau la macaralele defecte,in loc sa va duceti intr-un service,unde o sa va jupoaie de vii,incercati la cei care foliaza geamuri,sunt cu muuult mai ieftini si fac aceeasi treaba.Sper sa va ajute informatia
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motoarele BKD

13 Noi 2009, 11:09

Salut,
Eu nu sunt mecanic, ci electronist...dar din experienta pot sa te asigur ca fara masuratori exacte nici cel care a proiectat motorul nu are de unde sa stie cat mai merge, ce defecte are si care este uzura lui la momentul respectiv.
Probabil ai dat de cineva care vorbea doar sa vorbeasca...radio gura santului... :lol:
O chiulasa nu ...te lasa...se pot uza anumite componente, cum sunt ghidajele de supape, scaunele supapei, lagare si alte piese supuse lucrului mecanic...ori se poate daca dai peste un prost, cum am patit eu sa stranga injectorul cu teava, ca nu a invatat sa folosesca cheia dinamometrica si atunci se strica.
Cam toate piesele se pot inlocui, ori rectifica, chiar daca este deformata chiulasa se poate rectifica.
Parerea mea...nu asculta ce povesteste Dorel... :drunken:
Partea cu zvacnitul...si al meu face la fel uneori...si este 1.4 16v, este de la combustibil, cel mai probabil. :D
Toate bune,
:D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: motoarele BKD

13 Noi 2009, 12:25

Asta e foarte tare! :lol:
Cum naiba sa te lase chiuloasa? E bucsa, e anvelopa?
Unii deschid gura, doar sa se auda vorbind.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
Gatecrasher
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 13 Noi 2009, 09:58

Re: motoarele BKD

13 Noi 2009, 17:40

Domnilor,m-a surprins faptul ca,fiind o masina relativ noua,n-au ajuns multi la 150.000 km in 5 ani,intr-un ritm normal de circulatie,cel putin asta-i parerea mea.Nu inteleg ce reper si-a luat mecanicul respectiv la kilometrii aia,cert e ca a reusit sa ma deprime total...nu sunt neaparat un fan al grupului VW insa mi-a placut la nebunie Altea&Leon.Nu mi-am imaginat ca la 108.000 km se va pune problema sa scap de ea datorita motorului!
Ulterior am aflat ca reputatia mecanicului terorist,e una extraordinar de buna,el avand experienta chiar la uzinele VW :(
 
Avatar utilizator
DaniTorz
Mesaje: 631
Membru din: 23 Noi 2008, 12:41
Localitate: Negresti -Oas/ Ploiesti

Re: motoarele BKD

13 Noi 2009, 19:39

la aceste motoare se stie faptul ca te mai lasa tachetii, dar astia se aud cu motorul la relanti, eu sunt posesor de seat leon 1p motor de 1,9 bkc, am in jur de 190 000km in 4 ani, si am fost la n mecanici , nimeni nu mi-a zis ca am probleme cu chiuloasa,injectoare, ala cred ca era baut sau afon la mecanica.
My Bmw E90/Nokian Wr G2 / Bosch Xenon Silver/
Ex: My Leon St1/gt1749va turbo/bilstein b12 suspension/borla custom exhaust/wiechers strut bar/revo remap/bbs wheels/aerodynamic body kit
 
axxa84
Mesaje: 2
Membru din: 17 Feb 2013, 04:03

Re: motoarele BKD

12 Mar 2013, 23:21

cornelius scrie:
Asta e foarte tare! :lol:
Cum naiba sa te lase chiuloasa? E bucsa, e anvelopa?
Unii deschid gura, doar sa se auda vorbind.


uite-aşa te poate lăsa o chiuloasă! Înfundată de pâclă, cu erori de compresie,cu mers de tractor, cu băută de antigel şi niciodată cu pornire la prima cheie dimineaţa! La BKD de 370k km
Imagine
 
lucianmax20
Mesaje: 14
Membru din: 27 Aug 2013, 16:00

Re: motoarele BKD

06 Sep 2013, 15:18

salutare

sunt un membru nou de aproximativ 2 saptamani si posesor de seat altea de vreo luna adusa din germania
motorizare 2.0 tdi 16v bkd
ca tot omu am fost sa ii schimb distributia si pompa de apa ca la orice masina achizitionata second hand
la vreo cateva zile ma lasat turbina SOC... am reconditionat.o si knd a fost montata inapoi pe masina mecanicul mi a scos capacul de la ulei si a vazut ca iese fum pe acolo si mi a dat vestea ca am segmentii de la cilindri pe duca si nu stiu cauza...

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: motoarele BKD

09 Sep 2013, 14:28

parerea mea e ca turbina nu pica chiar asa neanuntat. probabil ca facea un zgomot destul de pronuntat de cand ai cumparat masina... si oricum e recomandat sa faci niste "loguri in mers" in momentul achizitiei, altfel nu poti fi sigur. unii au noroc, altii au ghinion cand merg pe incredere...

cum stai cu nivelul la antigel?
 
lucianmax20
Mesaje: 14
Membru din: 27 Aug 2013, 16:00

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 14:25

drept sa zic am completat umpic nivelul la antigel de cand am plecat din germania si de atunci nu am mai avut probleme...
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6761
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 15:38

Eu am avut pierderi. Cauza: capacul de la vas.
Se infileta greoi.Am facut rocada cu cel de pe polo si nu am mai avut pierderi.
-SEAT LEON 5F Xperience 2.0tdi 184cp
-EX-SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
lucianmax20
Mesaje: 14
Membru din: 27 Aug 2013, 16:00

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 16:50

gamer555 scrie:
parerea mea e ca turbina nu pica chiar asa neanuntat. probabil ca facea un zgomot destul de pronuntat de cand ai cumparat masina... si oricum e recomandat sa faci niste "loguri in mers" in momentul achizitiei, altfel nu poti fi sigur. unii au noroc, altii au ghinion cand merg pe incredere...

cum stai cu nivelul la antigel?



"loguri in mers" insemnand? sa stiu pe viitor

si cu problema mea cu gazele cand ridici capacul la ulei ma poate ajuta cineva(un service sau cineva care sa mai confruntat cu problema asta)?
am inteles ca sunt niste aditivi care se pun in ulei si ar micsora semnificativ gazele...
dar ce nu inteleg unde se duc gazele care se produc in momentul functionarii motorului...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 16:57

loguri in mers = loguri cu vcds pe canalele 10 11, treapta 3, talpa de la ~1800 pana sus, sa vezi cum se incarca turbina, cum reactioneaza actuatorul

"gazele" de care zici se duc in epurator (capacul motorului), daca sunt vapori de ulei se condenseaza si se scurg inapoi, iar gazele se duc mai departe din epurator in tubulatura admisie spre turbo.
 
lucianmax20
Mesaje: 14
Membru din: 27 Aug 2013, 16:00

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 17:34

si stii pe cineva prin bacau adjud focsani onesti sa ma ajute si pe mine cu un log?
 
Avatar utilizator
mendez
Mesaje: 296
Membru din: 19 Noi 2008, 23:30
Localitate: Zalau, Salaj

Re: motoarele BKD

10 Sep 2013, 19:34

Samson, Onesti
Seat Altea 2004 Rojo Emocion 1,9 TDI 77KW, 105CP , BKC
 
lucianmax20
Mesaje: 14
Membru din: 27 Aug 2013, 16:00

Re: motoarele BKD

03 Oct 2013, 23:30

salutare...

am un altea 2.0 tdi 140 cp tip motor BKD il am prezentat in altea ta :D

ce voiam sa stiu de la voi ... atunci cand opresc motorul nu are o oprire lina ci se zgaltaie putin apoi se opreste aveti idee de ce ar putea avea?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori