Salut,
De ceva vreme ma tot lupt cu problema asta: masina porneste fara probleme si functioneaza la fel pana se incalzeste complet. Dupa ce ajunge apa la 90 de grade, turatia in relanti e la 1000 rpm, unde ar trebui sa fie la 700 rpm.
Nu da nici o eroare pe VCDS, filtrul de particule e regenerat acum 120km, nu scoate fum. Problema a inceput acum vreo 2 luni cand am ramas fara releul de incarcare de la alternator si masina a mers vreo 200km pe baterie. Dupa ce am schimbat releul, doar asa s-a comportat.
Era sa uit, pana sa ramana turata (adica pana se incalzeste), motorul merge rotund, asi zice in parametri. Dupa ce ajunge la 90 de grade si ramane turata in relanti la 1000rpm, nu se comporta la fel in sarcina. Adica daca accelerez si apoi iau picioru de pe pedala, fara sa franez, parca smuceste si cu cat e mai subturata cu atat socul e mai mare.
vreo idee? de unde sa ma apuc?
multumesc,