ClotzA scrie:
- Cablajul de la senzorii de la fiecare roti, sa nu ai vreun fir ros (nu-i obligatoriu sa dai jos roata, intoarce de volan si ai acces la ei)
Ai avut dreptate, nu stiu in ce situatie au ajuns acele urechi metalice unde se fixeaza cablul senzorului de ABS, sa fie strambe, dar "meseriasii"
de la service ul unde am schimbat discurile si placutele, nu au mai fixat acel fir si acesta sa ros de janta. Deruland inapoi imi dau seama ca era normal sa fie ros, deoarece nu aveam erori, am mai observat ca in mers cu ESP ul oprit, acul de la vitezometru mai topaia si stiu ca viteza este data de pe senzorul de ABS stanga fata, deci acesta trebuia sa fie cu problema. Daca nu dadea erori inseamna ca prin frecarea cu janta metalica se forma un curent electrostatic, curent care era interpretat de calculator ca fiind un semnal de la senzor.
Azi am avut ceva timp si am fost la service unde am dat jos roata stanga fata in ideea de a demonta un senzor de ABS. In timp ce un baiat se uita dupa senzor mie mi-a sarit in ochi cablul ros, nu am avut altul pe loc asa ca l-am izolat, am indreptat suportul de metal, am fixat cablul am montat roata si am plecat in teste si sunt iar un om fericit
. Acum astept zapada sa ma dau in parcare la K sa vad cum functioneaza ESP ul