20 Oct 2015, 10:45
Turbina iti merge daca spui ca ai ca fault presiune prea mare. Problema e ca presiunea necesara la regimul respectiv de turatie e mai mica, iar ce e in plus trebuie descarcat in recirculare. Daca nu facea presiune ai fi avut la fault "negative deviation" si atunci te puteai gandi ca geometria variabila de pe turbina e blocata si nu da voie turbinei sa incarce, adica sa faca presiune. Acum te mai poti gandi, pe langa ce am scris in primul post, doar la geometrie variabila blocata pe deschis, dar asta n-am prea intalnit pana acum. Acum fa diagnosticarea la Seat si revino cu ce zic ei.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...