Saptamana trecuta intr-o dimineata am vrut sa plec din parcare,a pornit si s-a oprit imediat,am mai incercat sa dau la cheie si nimic.Am crezut că a picat al treilea injector asa ca am luat o platforma sa o du la reprezentanta la Timisoara.Am suit-o pe platformă si am mai incercat o dată să pornesc.A pornit scurt si s-a oprit.Ciudat că atunci când am rămas cu celelalte două injectoare nu a mai dat semne de pornire la incercări ulterioare.Am vrut s-a aprind avariile si am constatat că semnalizările funcţionau dar în bord martorii stăteau amândoi aprinsi si nu se auzea sunetul intermitent specific.A doua zi m-au sunat de la service şi mi-au spus că e o problemă din bord care influenţează imobilizatorul.Am dus si a doua cheie şi aştept verdictul.
Deja îmi pierd răbdarea cu maşina asta.Mi-am cumpărat-o noua din Germania şi speram să fie alceva faţă de ce se vinde în est.
Acum are 4 ani si 128000km.Pînă in 100000 nici o problemă dar in ultimul an am dus-o de trei ori pe platformă.Începe să se umple paharul.