Dupa cum am citit postarile colegilor de forum de la sectiunea "LEON 1P" cu privire la prolemele injetoarelor PD de la motoarele BMN de 170cp,mi-a venit si mie randul sa am aceasta neplacuta experienta cu masina la 108000KM
Spre norocul meu masina s-a defectat in timp ce incercam s-o mut in parcarea de la locul de munca si nu pe drumul de intoarcere de la pescuit cu o seara inainte.
Am pornit-o,a functionat vreo 5 sec dupa care s-a oprit.Am pornit din nou ,am mers 2 m ,s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca deloc
A urmat o diagnoza facuta de un amic la fata locului care mi-a spus ca am un injector cu cablaj interupt sau scurtcircuitat
Am sunat la Timisoara la reprezentanta,le-am explicat ce s-a intamplat,si mi-au spus ca daca este problema cu injectoarele aceasta va fi remediata inlocuindu-se injectorul defect si cablajul comun fara nici un cost din partea mea doar ca trebuie sa aduc masina pe platforma la ei pentru constatare si inceperea demersului pentru rezolvarea problemei
Spre norocul meu un amic mi-a imprumutat platforma si cu vechea mea dragoste pe care acum o foloseste sotia
(AUDI 80 B4 TDI) pe care il am di 1998 am tractat Seat-ul de la Resita la Timisoara scapand astfel de un cost de vreo 500 ron
Ajuns la reprezentanta SEAT Todorut International am fost preluat in scurt timp de baiatul care se ocupa cu garantiile care mi-a explicat cum sta treaba si am predat masina.Am fost sunat in dupamiaza aceleias zile pentru a mi se confirma defectarea injectorului nr 3 si ca acsta va fi inlocuit in maxim o saptamana dupa ce primesc piesa de la Porsche Romania.
Cu toate ca reviziile nu le-am mai facut la ei dupa ce masina a iesit din garantie nu a fost nici o problema si pot sa spun ca intodeauna am fost multumit de prestatia acestui service
O sa revin cu detalii dupa ce scot masina din service
Numai bine va doresc la toti
DANIEL.