17 Iul 2010, 21:44
Tibi, Auris este departe de superlativ. Plasticele sunt cel mult mediocre si se zgarie mai repede decat crema de pe tort, pozitia la volan este supra inaltata si inconfortabila indiferent cum iti aranjezi scaunul. Si sper ca stiti de treaba cu scartaitul franelor, ca la autobuzele din anii '80. Si unde mai pui ca Auris are punte rigida pe spate care incepe sa troncane destul de rapid pe drumurile patriei (nu am vb nimic de stabilitate, cand am facut eu drive-test acum 2 ani nu am putut sa o testez decat prin oras).
O masina foarte rea nu e, este insa foarte fada la exterior, cu un interior foarte slab calitativ (poate doar C4 sa fie sub) dpdv al imbinarilor si materialelor folosite, cu o directie ce nu prea iti ofera feedback, este si mult prea moale. Dar per general probabil este o masina destul de fiabila. Motoarele, cel putin cele de 1.4 si 1.6 pe benzina sunt slabute, chiar si cel de 1.6 care mai nou scoate 132 cai. Nu poate fi comparat cu un turbo-alimentat. Slabut rau este si entry-ul diesel, dar consuma destul de putin. Impresia generala este ca platesti brandul extrem de mult, raportul calitate/pret este dezastruos, pt un 1.4 aspirat si dotari minime platesti o caruta de bani. Acum 2 ani Auris 1.4 era mai scump si decat Golf V 1.6 (si se stie politica de preturi pe care o avea si inca o mai are Porsche Romania pt VW in tara noastra), care avea si mult mai multe dotari.
La Avensis este alta treaba, insa in cls mica si compacta, prin Yaris si Auris, Toyota cam incearca sa "pacaleasca" clientul; si cel putin cu Auris nu prea le-a iesit, s-au vandut foarte putine fata de asteptarile generale, dar la asta au contribuit oarecum si testele masinilor, care au plasat Auris-ul in coada clasei compacte indiferent de concurentii pe care i-a avut in comparative.
Black Leon benzinar