Passat am avut inainte prin familie, nu modelul actual, cel dinainte...buna masina. Asta off-topic.
Acum on-topic, am inteles ce zici tu: totusi m-am exprimat eu gresit cand am zis la limita poate, ma refeream in speta pe viraje, pt stabilitate. La confort sta mai bine, dar asta pt ca are suspensii spre confort, nu spre sportivitate. Eu cred ca vezi o gramada de masini de volum in service, se si merge urat cu ele. Noi la firma avem de la Focus wagon la A6, si una nu e menajata. Off-topic, parca ai cobit, ieri am inteles ca a patinat de doua ori ambreiajul la Focus, deci probabil problema de disc in cel mai rau caz. Cam devreme, iar mesterii din service am inteles ca au zis ca nu e nimic stricat, a fost doar o intamplare. Tre' sa ma uit in cartea de garantie extinsa, am asa o impresie ca transmisia e inca in garantie
Daca e sa ne reintoarcem la topic, ar trebui comentat focus 3 vs leon:
- design exterior: leon > focus
- design interior: daca negrul ala lucios e singura varianta de pe focus 3, iar leon > focus. Daca exista si varianta pe mat, depinde, trebuie vazut real. Consola, desi nu are multe butoane, prin paleta de culori aleasa, mi se pare ca da oarecum impresia de lipsa de eleganta (de pilda la asta j, unde sunt mult mai multe butoane, arata mult mai bine).
- calitatea materialelor: neconcludenta din poze.
- albastrul ala de la ceasurile de bord, dupa ce m-am uitat atent, cred ca devine obositor la drum lung. E prea deschis.
- hatch-ul din profil imi seamana a Dodge (nu mai retin modelul, SUv ala mai mic low-cost cu interior de Dacie, Caliber cred).
-volanul 'love it or hate it' : unii apreciaza pozitionarea comenzilor audio la ford, altii nu. Eu le-as prefera pe volan.
- sedanul pare o evolutie fata de actualul model, dar tot nu se deschide portbagajul cu tot cu hayon.
- motorizari: raman sa fie anuntate. Oricum mi se pare cam ireal 1.0 de 89 cai, chiar si turbo..pt o masina de ~1250 kg. De fapt nu ireal, ci neinspirat. Ar trebui sa inlocuiasca vechiul 1.4 80 cai (oricum putini aveau motorizarea asta).
Leon 3 am citit ca ar fi programat sa apara in 2011 cu vanzare din 2012. Vom vedea daca va fi asa, sau va fi prelungit termenul pt a lansa masina pe platforma de Golf 7 (conform VW magazine, golf 6 e doar o masina de tranzitie, va avea un ciclu de viata mai scurt decat de obicei).