Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

30 Mai 2008, 13:26

bv atoma.....si eu zic la fel.....dar lumea se uita ca renault e mai ieftin, dar putini se intereseaza cat o sa il coste reviziile si reparatiile ce nu tinn de garantie......ca nu si-ar mai lua renault......

faza e ca la prima vedere megane-ul nu e chiar urat....:D
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

30 Mai 2008, 14:43

referitor la treaba despre toyota, stiu si eu 2 posesori: unul de corolla vers trecuta, are 150 mii si nu a avut nici macar un singur bec ars pana acum, iar cel de-al doilea are un avensis, a injurat masina aia mai mult decat pe oricare alta, i-a facut extrem de multe probleme.
Sa nu uitam totusi ca e marketing, toyota induce lumea in eroare cu chestia aia ca masinile lor sunt cele mai fiabile din lume conform studiilor. Insa studiile alea au fost referitor la masinile comerciale si camioane. Nicidecum la autoturisme. Nu zic ca nu sunt fiabile, ca cel putin pe clubul dedicat corolla, auris nu par sa aiba probleme, insa toyota nu a fost niciodata pe primul loc la fiabilitate la autoturisme. Bine asta e relativ, pt ca de pilda Seat, Ford, VW ocupa locurile 17,18 respectiv 19 in ordinea asta insa masinile lor de cls mica si compacta sunt foarte fiabile. In schimb Ford si VW pierd mult la fiabilitate pe piata americana, acolo unde Toyota castiga mult.
 
atoma
Mesaje: 38
Membru din: 13 Apr 2008, 16:56
Localitate: Constanta
Contact:

re

30 Mai 2008, 17:54

so...bordul cred ca este prins in 2suruburi...daca imping putin in el se misca ca la dacia... Imi bate ceva in volan fier pe fier la denivelari, are niste zgomote la roata dreapta ca si cum as avea un bolovan pe cauciuc ...dar nu am. Un plastic de sub bord s-a rupt si m-am trezit cu el jos. Electronica gandita aiurea.accesul la mutarea informatiilor de consum ceas etc se fac bagand mana prin volan la ceasuri. Ziua, daca mergi cu farurile aprinse nu se vad ceasurile.si mai pot enumera lucruri facute fara logica...parere personala Toyota sux. Golful este peste noua corrola
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: :D ma bag si eu .. putin...avizat :)

31 Mai 2008, 10:13

atoma scrie:

citeam in acest topic de un renault scenic diesel care este imobilizat...nu esti un caz izolat ;) cunosc pe cineva cu aceleasi probleme. dupa ce o faci poti sa o dai ... problemele se vor repeta sau se vor extinde la injectoare... banuiesc ca reparatia la masina ta este undeva la 150 milioane.(pompa si 4 injectoare) - hmda... renault.


De vreo 2 saptamani este gata masina, am adus pompa si injectoare din Ungaria. Totul m-a costat in jur de 1500 de euro, fata de 3500 cat costa daca luam din Romania. In concluzie si dealerii contribuie la umflarea preturilor la piese.
BTW, dealerul din Ungaria mi-a recomandat schimbarea filtrului de motorina la cel putin 5000 km sau jumatate de an. Se pare ca pompa e foarte sensibila la motorina...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Florin&David
JAF
Mesaje: 2454
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

14 Iun 2008, 16:48

Finul meu are Renaul Megane 2 Sedan.
M-a facuse cu capu' cu masina lui, pana s-a urcat in Leon.
Stiu sigur ca urmatoarea lui masina va fi un SEAT..... s-ar parea ca ALTEA, familia lui numara 4 membri, nu am pus si catelul.
Nu comentez mai mult deoarece diferentele sunt majore.
Calitate Spania vs Calitate Turceasca.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, CT 74 REA
CUPRA R - 2.0/300+ CP, CT 50 DAB
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

14 Iun 2008, 21:29

Florin&David scrie:
Finul meu are Renaul Megane 2 Sedan.
M-a facuse cu capu' cu masina lui, pana s-a urcat in Leon.
Stiu sigur ca urmatoarea lui masina va fi un SEAT..... s-ar parea ca ALTEA, familia lui numara 4 membri, nu am pus si catelul.
Nu comentez mai mult deoarece diferentele sunt majore.
Calitate Spania vs Calitate Turceasca.

Nu-i lauda prea mult ca li se urca la cap :wink:
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

14 Iun 2008, 21:51

Florin&David scrie:
Finul meu are Renaul Megane 2 Sedan.
M-a facuse cu capu' cu masina lui, pana s-a urcat in Leon.
Stiu sigur ca urmatoarea lui masina va fi un SEAT..... s-ar parea ca ALTEA, familia lui numara 4 membri, nu am pus si catelul.
Nu comentez mai mult deoarece diferentele sunt majore.
Calitate Spania vs Calitate Turceasca.


Florine, finu' n-avea cum sa aleaga altceva decat SEAT dupa ce a vazut Leonul tau. Ca ia ALTEA...ma rog... :roll: , insa cu putina rautate cauzata de a treia bere pe care o servesc din cauza caldurii, decat un turcism despre care cu totii stim ce poate, infinit mai bine SEAT. :wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC

 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6761
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

13 Iul 2008, 09:31

Genesis scrie:
referitor la treaba despre toyota, stiu si eu 2 posesori: unul de corolla vers trecuta, are 150 mii si nu a avut nici macar un singur bec ars pana acum, iar cel de-al doilea are un avensis, a injurat masina aia mai mult decat pe oricare alta, i-a facut extrem de multe probleme.
Sa nu uitam totusi ca e marketing, toyota induce lumea in eroare cu chestia aia ca masinile lor sunt cele mai fiabile din lume conform studiilor.


cazul avensisului respectiv o fi unu particular.nu poti sa stii cum a intretinut-o.tatal meu are avensis din 2003 si vreau sa-ti spun ca e peste multe alte marci(gen passat),raportul calitate pret e f bun.in toti anii astia el nu a schimbat ABSOLUT NIMIC,doar ce se pune la o revizie.mai multi prieteni de familie si-au cumparat avensis dupa el,unu chiar si-a vandut passatul(era mare fan vw).

legat de renault,in general sunt proaste.stiu asta de la cineva care lucreaza la un dealer renault,mai exact la receptie service.
-SEAT LEON 5F Xperience 2.0tdi 184cp
-EX-SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
armi
Mesaje: 30
Membru din: 14 Sep 2008, 19:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

17 Oct 2008, 21:12

Eu am Megane 1.6 16v. si pot sa va spun ca nu se compara cu Leonul.Cu toate ca am facut 85mii fara nici o problema (decat bucsi si pivoti nu prea o protejez la gropi). Este o masina foarte comfortabila dar mult mai firava decat Seat. Din pct. de vedere al motorizarii pe benzina 1.6 parerea mea este ca Renault are 1-0 fata de Grupul Vag. care tin inca motoarele de 1.6 8v :( . Consumul la megane este cu putin mai mic decat la Vag, dar este mai vioi in acceleratii si reprize.
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3417
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

06 Noi 2008, 19:03

eu am 1 prieten care are 1 megane 2 si nu e multumit de masinuta ,are tot felu de prob. si spune ca piesele sunt scumpe, eu am si 1 C4 . Da consum redus , butonashe , turometru digital, etc, degeaba suspensie tare pe spate si la renault si la citroen ,plasticul , materialele scaunelor nu se compara cu FuRia mea, spunea "ciclistu " la inceputul topicului :
"francezii sa ramana in continuare la produs parfumuri" si mai adaug si eu ceva creme, branza puturoasa, vinuri etc .... :twisted: 8) :lol: :lol: :o :lol: :roll:
FR
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

07 Noi 2008, 09:49

pai asa te atrag francezii: cu multe brizz brituri: apesi pe un buton si se mai aprind inca doua etc. Daca nici asta nu aveau, mai aveau doar un singur atu: pretul mai mic. Iar la noi inca conteaza asta. La VAG in schimb totul e spartan, la Leon e chiar mai multe, e ergonomie la maxim si butoanele sunt plasate la distanta mare unele de altele, nu sunt ingramadite.
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1056
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: Leon vs Megane 2

19 Noi 2008, 11:28

se zicea mai sus ca megane rs e mai tare ca o cupra. Asta e adevarat prin simplul fapt ca megane F1 Team este cel mai performant hot hatch. Nu face numai cupra ci si type-R, ST ETC. Asta doar dpdv al performantelor dar ca design arata ca draq iar de fiabiitate in timp ma indoiesc serios .La interior arata bine, scaune recaro scoica etc ati vazut-o si voi la salonul de tuning de acum din toamna, jante misto, frane brembo. Si curios e ca e si cea mai ieftina din toate concurentele, cred ca din cauza lipsei de incredere pe care marca o are in romania. Oricum nu se mai face, un coleg d-al meu a luat-o pe ultima aflata pe stoc.
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon vs Megane 2

19 Noi 2008, 11:35

Dante scrie:
se zicea mai sus ca megane rs e mai tare ca o cupra. Asta e adevarat prin simplul fapt ca megane F1 Team este cel mai performant hot hatch. Nu face numai cupra ci si type-R, ST ETC. Asta doar dpdv al performantelor dar ca design arata ca draq iar de fiabiitate in timp ma indoiesc serios .La interior arata bine, scaune recaro scoica etc ati vazut-o si voi la salonul de tuning de acum din toamna, jante misto, frane brembo. Si curios e ca e si cea mai ieftina din toate concurentele, cred ca din cauza lipsei de incredere pe care marca o are in romania. Oricum nu se mai face, un coleg d-al meu a luat-o pe ultima aflata pe stoc.


Imi cer scuze la ce face RS F1 pe Cupra?
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon vs Megane 2

19 Noi 2008, 12:02

Un articol interesant aparut in Autoshow depsre cele doua masini din discutia de mai sus.

"Esente de 2 litri - Renault Megane RS F1 Team vs. Seat Leon Cupra
24 Septembrie 2008

In ultimii ani, segmentul compactelor a cunoscut o serie de aparitii neasteptate, in ziua de astazi aproape fiecare producator de automobile avand in gama un model hot-
hatch. SEAT Leon Cupra este la a doua generatie, in timp ce Renault Megane RS este debutant in gama hot-hatch. Dispunand de tehnologie germana, Cupra este un model echilibrat si cu performante notabile, insa Megane RS dispune de o versiune speciala, denumita F1 Team, gata sa rivalizeze cu modelul spaniol. Gratie unui sasiu mai dinamic, corelat cu un diferential fata cu alunecare limitata si 5 CP in plus, Renault Megane RS F1 Team are toate motivele sa atace hot-hatch-ul de la SEAT.
Dimensiuni diferite
Datorita faptului ca versiunea F1 Team este disponibila doar pe caroseria cu 3 usi, modelul francez este mai scurt cu 10 cm fata de Cupra. Acest aspect se datoreaza sasiului, care, spre deosebire de cel al variantei cu 5 usi, a fost modificat si pregatit pentru o dinamica imbunatatita. Latimea si inaltimea celor doua modele sunt aproximativ la fel, fiecare dispunand de o garda la sol redusa si un kit exterior sportiv. Spoilerele fata au fost schimbate cu unele mai agresive, in timp ce in partea din spate Leon Cupra dispune de spoiler cu difuzor, iar Megane RS de evacuare dubla, plasata central. Pragurile celor doua masini sunt acum mai sportive, in timp ce suspensia coboara garda la sol cu
15-20 mm si jantele au dimensiunea de 18 inci.
In interior, habitaclurile sunt presarate cu elemente sportive, dotarea standard fiind generoasa atat din punct de vedere al dotarilor esentiale, cat si al celor specifice hot-hatch-urilor. Scaunele sport ofera in ambele cazuri o sustinere laterala foarte buna, in Megane RS F1 Team acestea purtand amprenta de design RECARO. Levierul schimbatorului de viteze si volanul sunt imbracate in piele, acesta din urma penalizand manevrabilitatea din cauza unei ergonomii slabe. In cazul lui Cupra, volanul are in zona orelor 3 si 9 proeminente deranjante, in timp ce volanul modelului francez este prea subtire si nu ofera un grip prea bun. Calitatea materialelor folosite in habitaclurile celor doi rivali este asemanatoare, mici diferente regasindu-se la nivelul bordului, unde SEAT foloseste un plastic mai dur. Atat la Cupra, cat si la Megane RS, panourile usilor sunt placate cu un plastic ce nu se integreaza in aspectul general al masinii. Diferentele fata de habitaclurile modelelor echipate cu motorizari conventionale sunt reprezentate si de pedalierul placat cu aluminiu si cadranele de bord cu kilometraj gradat pana la 280 de km/h. In plus, dotarea standard cuprinde ESP, climatizare automata, jante de 18 inci, scaune sport si radio CD cu Mp3 si comenzi audio pe volan. Spatiul pentru pasagerii spate este mai bun in cazul lui Cupra, care dispune, de asemenea, si de un portbagaj ceva mai incapator: 341 de litri, fata de 330 in cazul modelului francez.

Comportament dinamic
Punctul forte al celor doua modele este comportamentul rutier. In fiecare din cazuri, suspensia faciliteaza regimul de condus sportiv, abordarea rapida a virajelor facandu-se in siguranta. Megane RS F1 Team este penalizat de directia imprecisa, cu o setare mai potrivita pentru oras, insa diferentialul fata cu alunecare limitata intoarce situatia. Cupra dispune de o directie bine setata pentru orice stil de condus, punctele slabe fiind caracterul subvirator destul de pronuntat. Cutia de viteze este mai precisa in cazul lui Cupra, dar in acelasi timp levierul schimbatorului incomodeaza, fiind prea inalt.
Desi performantele celor doua motorizari sunt aproximativ egale, comportamentul este diferit. Motorizarea TFSI ofera cuplul maxim intre 2200 si 5000 rpm, ceea ce implica resurse generoase de putere in orice treapta, in timp ce propulsorul modelului francez ofera resurse moderate pana la 3000 rpm, unde are o explozie de putere ce dureaza pana la zona rosie. Ambele motorizari le ofera satisfactie pasionatilor, avand un sunet imbietor. Ansamblul admisie-evacuare este mai sportiv in cazul lui Cupra, in timp ce evacuarea modelului francez are un sunet baritonal. Sistemul de franare marca Brembo, ce echipeaza Megane-ul RS F1 Team, este prompt si eficient in orice situatie si la orice viteza. Nici Cupra nu are probleme la capitolul franare, insa la viteze ridicate acesta este inferior lui Megane RS. Consumul de carburant este destul de mare in ambele cazuri, insa in acelasi regim de exploatare, Megane RS a fost mai aproape de cifrele indicate de producator.

Preturi si echipamente
SEAT Leon Cupra este disponibil cu un pret de pornire de 25.780 euro cu TVA inclus, in timp ce Renault Megane RS F1 Team porneste de la 22.328 euro cu TVA inclus. Dotarea standard este generoasa in ambele cazuri, aceasta cuprinzand printre altele si ESP, aer conditionat automat, computer de bord, volan si schimbator de viteze imbracate in piele, precum si jante de 18 inci. De pe lista cu dotari optionale, Megane RS se remarca prin garantia ce poate fi extinsa cu 12 sau 24 de luni.
Concluzie.
Megane RS F1 Team se impune printr-un motor mai elastic si un sistem de franare mai performant, in timp ce diferentialul fata cu alunecare limitata asigura abordarea la limita a virajelor. Leon Cupra este mai potrivit pentru utilizarea cotidiana, suspensia fiind mai permisiva, iar reprizele sunt mai bune."

Cred ca de aici fiecare poate avea doar o parere subiectiva asupra celor doua modele.
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1056
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: Leon vs Megane 2

19 Noi 2008, 12:54

Pai prin concluzia din ultimul post ai raspuns la intrebarea din penultimul tau post :D. Eu citisem tot un articol in genul asta din care strutocamila astora iesea cel mai bine. Pana la urma noi citim concluziile subiective ale celor care scriu articole de specialitate. Alt top a fost acela al celor de la Top Gear unde a testat Stig cateva hot hatchuri si lui i s-a parut type-R cea mai performanta
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori