Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

11 Feb 2008, 19:03

Inainte de a-mi cumpara masina din semnatura am mers si cu R32. Concluzia este ca mi-am luat Cupra. In afara de interior este la orice capitol superioara lui R32.
Si ce masina...si ce sofer...
C U P R A
 
Puffy

11 Feb 2008, 21:28

Nu am auzit pe nimeni sa zica ceva de asta "mic" :twisted:

Imagine Imagine Imagine Imagine


VW Golf W12 a fost prezentat

Cel mai puternic Golf dintre toate cate s-au produs pana in momentul de fata a fost prezentat saptamana trecuta la Salonul Auto de la Worthersee, Austria. Masina dispune de un motor W12 de 6 litri, montat central, ce poate dezvolta o putere de 641 CP. La acelasi eveniment, sefii de la Volkswagen au mai prezentat un model deosebit, si anume VW GTI Pirelli.

Gratie motorului W12 Golf-ul aproape ca-si ia zborul

Modelul W12 a captat toata atentia celor prezenti la show. Masina poate accelera de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde si poate atinge o viteza maxima de 295 km/h.

Modelului Golf W12 i-au fost montate o serie de elemente de design exterior menit sa imbunatateasca aerodinamicitatea masinii dar si sa ofere motorului montat central suficient de mult aer pentru a-l racori. De asemenea, pentru a se deosebi si mai mult de modelul GTI de serie, ca si cum nu ar fi fost evidente schimbarile, inginerii de la Volkswgen au echipat masina cu un set de jante din aliaj de 19 inci.

Golf GTI Pirelli in productie

Totusi, modelul Golf W12 are sanse foarte mici sa intra in productia de serie. Iubitorii acestei masini pot fi insa fericiti deoarece constructorul german a anuntat ca versiunea GTI Pirelli va putea si cumparata de impatimiti. Modelul dispune de un motor TFSI de 2 litri ce ofera o putere maxima de 227 CP. GTI Pirelli va fi capabila sa accelereze pana la 100 km/h in numai 6,8 secunde. Masina va fi disponibila in showroom-uri in a doua jumatate a anului, pretul nefiind inca anuntat.
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

11 Feb 2008, 21:47

Din pacate nu prea avem ce sa spunem despre aceasta masina...in afara de faptul ca este doar un exercitiu de imaginatie si de putere al celor de la Vw, din cate am citit costul lui ar ajunge undeva aproape de costul unui Lamborghini...deci...no comment
 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

12 Feb 2008, 12:03

Versusul este Cupra si R32, iar acea masina probabil nu va intra niciodata in productie de serie.Nu cred ca avem ce discuta despre ea...
Si ce masina...si ce sofer...

C U P R A
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

10 Mar 2008, 11:39

danieltanase79 scrie:
Inainte de a-mi cumpara masina din semnatura am mers si cu R32. Concluzia este ca mi-am luat Cupra. In afara de interior este la orice capitol superioara lui R32.


Apropos de interiorul lui Golf V R32 ca scria Daniel mai sus, as vrea sa va spun ca am un prieten care are un R32 si sa stiti ca desi intr-adevar arata mai bine bordul si interiorul in general, consola centrala se cam misca si scotea niste greierasi foarte jucausi in acele cateva minute cat am mers cu ea. Aveam pretentii mult mai mari de la o masina care sare de 32000 Euro CIP.
 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

10 Mar 2008, 11:42

De acord cu tine, calitate/pret nu prea se justifica in cazul lui R32 si daca stau sa ma gandesc mai bine nici performanta/pret nu prea se justifica...
Si ce masina...si ce sofer...

C U P R A
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

10 Mar 2008, 16:17

Testosul scrie:
Cat despre GTI Edition30, aceasta este o masina de colectie care se fabrica intr-un numar limitat de bucati, pe cand Cupra si R32 nu intra in categoria asta...deci se compara doua varfuri de gama.


s-a fabricat numai anul trecut - adica in 2007, nu se mai fabrica


PS: cupra vs r32 = comparat mere cu pere, dupa parerea mea nu poti compara 2 lucruri care au fost gindite si facute din start diferit; doar o analiza a unor plusuri si minusuri la una comparativ cu cealalta in rest ......
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning

 
Nautilus
Mesaje: 138
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti

10 Mar 2008, 17:56

Eu n-am nici una din ele deci sunt neutru, si nu-mi place nici una :)

Golf V R32 are greutatea unei balene gestante, versiunea cu 5 usi cantareste 1594 kg. Pentru comparatie, Mercedes-Benz 320 (W210) 4Matic are 1635 kg si nu e nici in vis o masina sportiva... Cupra nu-mi place ca design, de fapt nici un Leon 1P nu e din cale-afara de aratos, si performantele nu sunt la inaltime. Ford Focus ST225 face acelasi lucru mult mai bine si are vreo 15 CP mai putin.

Daca a fost un Golf care sa se poata numi perfect a fost Golf IV R32, masina pe care ar fi condus-o Sherlock Holmes daca ar fi existat :D

~Nautilus
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

10 Mar 2008, 18:21

Nautilus scrie:
Daca a fost un Golf care sa se poata numi perfect a fost Golf IV R32, masina pe care ar fi condus-o Sherlock Holmes daca ar fi existat :D

~Nautilus


da, ai mare dreptate prin ce spui, nu de alta dar g4 r32 a fost o masina facuta mai putin de fabrica si mai mult de tuneri - vezi interior, kit exterior, evacuare, roti, etc pe cind r32 g5 este facuta toata "in house" din ce am citit eu
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

11 Mar 2008, 01:57

Nautilus scrie:


Ford Focus ST225 face acelasi lucru mult mai bine si are vreo 15 CP mai putin.

~Nautilus


Nu are nici o legatura Focus ST cu Leon Cupra.....consuma mai mult pt ca este 2.5, este mai greu, si fuge mai slab. Eu m-am dat cu un St si i-am dat 3 masini. Le-am condus pe amandoua inainte sa-mi iau Cupra si nu am fost prea impresionat de ST, este adevarat ca are un cuplu un pic mai mare dar atat.
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

11 Mar 2008, 09:19

Perfect de acord cu b13wrc, focus ST este mult sub cupra si sub R32 si nu prea au legatura...
Si ce masina...si ce sofer...

C U P R A
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

11 Mar 2008, 09:43

Acest topic isi propunea sa aduca in evidenta plusuri si minusuri ale celor doua varfuri de gama cat de cat mai apropiate ca pret si performante ale grupului VAG(Audi S3 nu intra in calcul, nu ca nu am putea face un versus, ci pentru ca pretul sau il scoate din start din schema). Ford Focus ST, ca si Renault Megane RS, Honda Civic Type R, Alfa Romeo 147 GTA, ar putea intra intr-un versus, dar daca vreti, haideti sa il facem separat.
 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

11 Mar 2008, 12:11

il ucide cupra pe r32 ...
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Seat Leon Cupra vs VW Golf V R32

04 Feb 2009, 12:50

Incep problemele pt Cupra!
Noul killer se numeste R20...Golf R20! :wink:
Are 270 cai din 2.0 TFSI si face suta in aprox. 5,5 secunde.
Pozele sunt mai mult decat edificatoare:


Imagine

Imagine
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon Cupra vs VW Golf V R32

04 Feb 2009, 13:30

Mda, incep ceva probleme....si cam si arata intr-un mare fel....alte detalii tehnice la momentul de fata avem?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator