Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

05 Noi 2008, 21:31

HoHoHo bebexman!
Am avut un parteneriat de imagine cu PrimaTV (Viteza Maxima) intre 2002-2003, in 2004 cu B1 (La Limita) si ProTV (ProMotor - cat era Edwin Keleti pe acolo).
George Vintila mi-a luat interviu la Raliul Romaniei din 2004 la Brasov si la Campulung la un VTM din 2005 (atunci eram cu Hyundai-ul KitCar ala turbat - ex Mihai Leu).
Am scris aceste randuri ca poate "m-ai montat" si daca ai imagini cu mine as fi bucuros sa le revad.
Majoritatea CD-urilor cu imagini au ramas la ex-girlfriend. :(
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
bebexman
Mesaje: 26
Membru din: 05 Oct 2008, 09:22
Contact:

05 Noi 2008, 21:41

eu unul nu mai am dar nu stiu daca il sti pe alex el filma atunci pt emisiune
a lui si era emisiunea pe tv sport
daca e il sunt si intreb ca stiu ca avea ceva arhiva
daca ti-a luat vintila interviu poate a intrat in icstrim dar nu mai stiu
SEAT LEON CUPRA 177kW
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

05 Noi 2008, 21:46

Tamasescu?
Il stiu, insa n-am vorbit cu el de atunci!
Ti-as multumi daca poti vorbi cu el! :D
Ultima oară modificat 05 Noi 2008, 23:51 de către ace117, modificat 1 dată în total.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

05 Noi 2008, 22:03

ace117 scrie:
@Max: Da, aici ai dreptate.

@Ciosmi: Chiar nu-mi pasa daca ma crezi sau nu, cum nu mi-a pasat nici faptul ca ai pus la indoiala si accelaratia masininii mele, si acei "220" cai.
Crede-ma prietene stiu ce inseamna un CSL, stiu ce inseamna o masina tare (am avut de la M3 pana la STI sau EVO) omul chiar m-a oprit sa ma intrebe ce masina am...
Insa tu uiti de o piesa foarte importanta: ceea dintre scaun si volan! :)
Hai sa-ti pun una si mai tare: Ma crezi ca am dat 23.8 secunde cu un EVO6 unui Ferrari Modena de circuit pe drumul Poienii, adica in 18 km (aproape 2 sec/km)?Si cred ca vrut, fiindca era in cursa...
Ei, daca nu ma crezi cauta rezultatele din Raliul Brasov din 2004... eu am fost concurentul cu nr. de concurs 20, numele meu gasesti acolo. :wink:
V-am mai zis si ma repet: nu sunt un pusti, nu sunt pe aici sa ma sparg in figuri sau alte manelisme de acest gen.
Si nu e frumos sa ma faci mincinos... :(
:( :( :(


Nu te-a facut nimeni mincinos!
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

05 Noi 2008, 23:41

Ma bucur pt asta!
Altceva mai ai de spus?!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

06 Noi 2008, 00:22

ace117 scrie:
Ma bucur pt asta!
Altceva mai ai de spus?!


Devii prea nervos...take it easy!sincer...chiar nu vad de unde atata suparare pt ca mi-am exprimat parerea!poate inceteaza ciondaneala asta..totusi;)
Ultima oară modificat 06 Noi 2008, 00:30 de către Ciosmi, modificat 1 dată în total.
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

06 Noi 2008, 00:30

Pot sa fiu agreabil si pot sa fiu si enervant.
Depinde de partenerul de discutie si de situatie.
Pana acum am fost agreabil - cu toata lumea.
Azi nu era aceea zi...
Ultima oară modificat 06 Noi 2008, 00:31 de către ace117, modificat de 2 ori în total.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

06 Noi 2008, 00:31

ace117 scrie:
Pot sa fiu agreabil si pot sa fiu si enervant.
Depinde de partenerul de discutie si de situatie.
Pana acum am fost agreabil - cu toata lumea.
Azi nu era aceea zi...


The will call it a night!
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

06 Noi 2008, 00:32

Cu asta am terminat si eu cu ciondaneala...a inceput o alta zi...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3417
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

06 Noi 2008, 18:23

-Ace chill, nu te mai consuma, tu ai fost la volan ,stii cel mai bine, in leg.
cu c s l , CRED, k erai dupa el,
-Ciosmi e 1 amic de-al meu aici p forum
"gsx rider" el s-a dat cu m6 , tot asa era dupa el, nu in curu lui, dar dupa el deci , nah totusi suntem aici sa schimbam o vb , nu sa ne incordam si crede-ma ca gsx rider nu e tipul care sa se incoarde, eu de ex. daca ai citit celalat topic m-am dat cu 2 type r-uri unul mod. vechi , unul mod.nou si weekendu trecut m-am dat cu 1 prieten de-a lu frate miu care are rx-8, normal toti 3 m-au rez, dar eram acolo dupa ei. 8) :o :twisted:
FR
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

06 Noi 2008, 18:40

badganaflee scrie:
-Ace chill, nu te mai consuma, tu ai fost la volan ,stii cel mai bine, in leg.
cu c s l , CRED, k erai dupa el,
-Ciosmi e 1 amic de-al meu aici p forum
"gsx rider" el s-a dat cu m6 , tot asa era dupa el, nu in curu lui, dar dupa el deci , nah totusi suntem aici sa schimbam o vb , nu sa ne incordam si crede-ma ca gsx rider nu e tipul care sa se incoarde, eu de ex. daca ai citit celalat topic m-am dat cu 2 type r-uri unul mod. vechi , unul mod.nou si weekendu trecut m-am dat cu 1 prieten de-a lu frate miu care are rx-8, normal toti 3 m-au rez, dar eram acolo dupa ei. 8) :o :twisted:


Eu n-am avut intentia sa ma cert cu ace!a fost o greseala de interpretare si atat!

On: ma mir cum de nu ai stat chiar bot in bot cu mazda!rx8 e o masina frumoasa si cam atat!cei 231 cai(asta daca te-ai dat cu modelul de 231 cai) nu se simt!cu type-r inteleg!masini f bune(cel putin modelul vechi)
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3417
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

06 Noi 2008, 19:23

da cu mod. revolution de 231 cp , pana pe la 110-120 era cu botu-n fata mea, dupa care a scos sound -ul ala subtire si tun, nu departe dar nah s-a dus :iroc:
FR
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

06 Noi 2008, 20:40

Nu mai sunt suparat, am zis ca am inceput o noua zi! :wink: :D

Sa stiti ca totusi diferentele intre masinile puternice (ma refer aici intre gama de 200 si 300 cai) nu sunt atat de sesizabile in traficul de zi de zi, si depind de multi factori, intre care si de sofer, of course. :D
De accea ma feresc sa ma dau cu cineva pe autostrada de exemplu, unde puterea mai mare i-si spune cuvantul, mai ales la viteze superioare si n-am ce face cu cuplul...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

06 Noi 2008, 20:54

Insa povestea cu CSL are inca o parte interesanta, defapt de aici a pornit totul: era cu putzin in spatele meu, lateral pe banda 1, ruland cu aprox 40-50 in viteza a 2-a (myself), in fatza noastra drumul liber.In acel moment semaforul din fatza a inceput sa clipeasca. Am dat pedala la max si auzeam in fundal si motorul BMW-ului turandu-se.Mare mi-a fost mirarea cand am constatat ca nu a reusit sa treaca de mine pana in primul viraj, la aprox 70m de la iesirea din intersectie.
Din aceea mirare mi-a luat fatza :lol: dupa care a inceput o "joaca", eu fiind lipit de bara lui spate.A scapat pe o linie dreapta la o viteza de aprox. 160 km/h, se indeparta vizibil pana la 180-190 km/h, cand s-a terminat drumul (venea un viraj).
Ne-am flashuit si ne-am oprit sa ne studiem reciproc.Atunci am aflat ca-i CSL (pana atunci credeam ca-i un M3), jum' de masina din carbon din fabrica, etc - stiti voi! :wink:
Cam asta a fost, e mai tare ca FR sau Cupra, clar, insa nu m-am facut de rusine, eram "acolo"! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
crysu
the yellow one
Mesaje: 878
Membru din: 27 Aug 2008, 12:37
Localitate: Bucuresti (ex Craiova)

Re:

11 Noi 2008, 16:36

ace117 scrie:
Raliul Brasov din 2004...



Mitsubishi argintiu cu ceva verde pe el si sigla de la OMNIASIG ?

In fata ta a plecat in cursa un Renault Clio ? Corect ?
Actual: Toyota Avensis T28 1.8 CVT
In trecut: Seat Leon 1.6

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori