deep scrie:@florin .. e tot seat .. nu e nici dacie nici caruta
Florin&David scrie:deep scrie:@florin .. e tot seat .. nu e nici dacie nici caruta :)
Nu am facut referire la SEAT. Imi inchipui ca sunt amandoua SEAT. Nu sunt nebun sa-mi fac propria masina caruta, uiti ca am tot un 1.4.
Am spus ca trecera de la 1.4 la 2.0 TFSI poate fi perceputa precum taranu' de la ... la ..., iar orasanu' de la ... la ... . (scrie mai sus)
Spui ca FR-ul este instabil la cei 170 CP.
Pai ce te faci cu cei 240 de pe CUPRA? Dupa cum spui, "masina in sine" va fi si mai instabila.
Mergi la DONA si urca intr-o CUPRA. Stiu ca aveau una pentru test, parca.
Pentru mine CUPRA este ... avion.
ace117 scrie:Nu stiu cum ai testat cu FR-ul respectiv de 170 cai...
Al meu trage de te sperii si daca vii dupa un 535!
Defapt, nu m-a putut "pierde" un M3 CSL, eram lipit de numarul lui din spate.
Nu i-a venit sa creada ca-i diesel!
Acum nu vreau sa zic ca FR-ul TDI e mai tare ca Cupra, in nici un caz (numai la cuplu ).
Insa sunt surprins de afirmatiile tale vis-a-vis de aceasta motorizare, care nu reflecta in nici un caz adevarul.
Dovada sta faptul si nedumerirea celorlalti posesori de FR TDI!
deep scrie:Tocmai pt ca este un forum am si deschis subiectul. Merci pt descriere. Nu am zis ca nu am simtit diferenta de la 85 la 170, am zis ca mi s-a parut ciudat cum face cand o calci (de pe loc). Intamplator mai am un 535i, care cand il calc, lasa urme de cauciuc si fuge cat sepoate de stabil, se lipeste de asfalt.
...