Altea Freetrack 2.0 TFSi
Scris: 14 Iul 2015, 21:40
Salutare,
Sunt mebru al forumului de ceva timp, si posesor de Seat din 2013, dar pana acum n-am avut timp sa-i fac o prezentare masinii de familie pe care o conduce mai mult sotia, eu doar imi fac de cap cu ea in concedii .
Deci, Altea Freetrack 2.0 TFSi 147kw, din 2008, cumparata in 2013 la 107.000 Km, al doilea proprietar, masina cumparata de noua din Romania cu istoric de service complet.
Motivul alegerii a fost ca aveam nevoie de o masina de famile, pe care s-o conduca sotia (Passat-ul nu-i placea ).
Si dat fiind faptul ca nu fac mai mult de 10,000 km pe an n-am vrut diesel sa-l tin in oras si iarna sa fac 3 km si masina sa nu se incalzeasca... asa ca:
Dotarile standard nu mai are rost sa le evidentiez... o sa fac un scurta lista cu ce am modificat eu dupa ce am cumparat-o, mda sunt putin nebun dar imi si place.
Modificari confort:
Monitorul din plafoniera era conectat la un DVD player care nu ma satisfacea, am montat o navigatie replica RNS china, cu 2 zone si acum copilul poate urmari ce vrea el pe monitor, si binenteles ca am pus si o camera pentru marcharier, daca tot avea si functia asta.
Computerul de bord era minidot, , dupa multe cautari am gasit un instrument cluster de FR si l-am montat pe masina.
Lumini picioare fata/spate, lumina torpedou, restfoot, presuri originale cu inscriptie Freetrack, elemente cromate pentru praguri cu inscriptie Freetrack, presuri noroi originale.
Modificari performante, pentru ca este un 2.0 TFSI si se poate:
CAI cu filtru conic - de la INJEN, sunet dement in momentul accelerarii si parca s-a revitalizat si masina dupa instalare.
PCV FIX.
DV+ de la GFB, orgasm instant
Urmeaza un IC de S3, l-am achizitionat deja dar inca n-am putut sa-l montez din cauza unei probleme minore de comunicare, urmeaza.
Stau inca pe ganduri daca sa-i fac sau nu un stage 1...
Acum sa expun si singura problema intalnita pana acum, ca doar nu se putea fara:
Consum mare de ulei http://v w/topic/118851-20-tfsi- ... try2568009 pe care cred ca l-am rezolvat.
Deci, inafara de problema uleiului, ma declar foarte multumit de masina, 4Motion e numele meu mic , sunt la a doua masina cu aceasta dotare diferenta este ca asta are si garda la sol care te ajuta cand ai nevoie (cu Passat-ul am ramas suspendat de 2 ori pe zapada ). Iarna trecuta am lasat vecinii cu gura cascata cand am iesit de sub zapada si am plecat fara mari probleme... ei dadeau la lopata...
Sunt mebru al forumului de ceva timp, si posesor de Seat din 2013, dar pana acum n-am avut timp sa-i fac o prezentare masinii de familie pe care o conduce mai mult sotia, eu doar imi fac de cap cu ea in concedii .
Deci, Altea Freetrack 2.0 TFSi 147kw, din 2008, cumparata in 2013 la 107.000 Km, al doilea proprietar, masina cumparata de noua din Romania cu istoric de service complet.
Motivul alegerii a fost ca aveam nevoie de o masina de famile, pe care s-o conduca sotia (Passat-ul nu-i placea ).
Si dat fiind faptul ca nu fac mai mult de 10,000 km pe an n-am vrut diesel sa-l tin in oras si iarna sa fac 3 km si masina sa nu se incalzeasca... asa ca:
Dotarile standard nu mai are rost sa le evidentiez... o sa fac un scurta lista cu ce am modificat eu dupa ce am cumparat-o, mda sunt putin nebun dar imi si place.
Modificari confort:
Monitorul din plafoniera era conectat la un DVD player care nu ma satisfacea, am montat o navigatie replica RNS china, cu 2 zone si acum copilul poate urmari ce vrea el pe monitor, si binenteles ca am pus si o camera pentru marcharier, daca tot avea si functia asta.
Computerul de bord era minidot, , dupa multe cautari am gasit un instrument cluster de FR si l-am montat pe masina.
Lumini picioare fata/spate, lumina torpedou, restfoot, presuri originale cu inscriptie Freetrack, elemente cromate pentru praguri cu inscriptie Freetrack, presuri noroi originale.
Modificari performante, pentru ca este un 2.0 TFSI si se poate:
CAI cu filtru conic - de la INJEN, sunet dement in momentul accelerarii si parca s-a revitalizat si masina dupa instalare.
PCV FIX.
DV+ de la GFB, orgasm instant
Urmeaza un IC de S3, l-am achizitionat deja dar inca n-am putut sa-l montez din cauza unei probleme minore de comunicare, urmeaza.
Stau inca pe ganduri daca sa-i fac sau nu un stage 1...
Acum sa expun si singura problema intalnita pana acum, ca doar nu se putea fara:
Consum mare de ulei http://v w/topic/118851-20-tfsi- ... try2568009 pe care cred ca l-am rezolvat.
Deci, inafara de problema uleiului, ma declar foarte multumit de masina, 4Motion e numele meu mic , sunt la a doua masina cu aceasta dotare diferenta este ca asta are si garda la sol care te ajuta cand ai nevoie (cu Passat-ul am ramas suspendat de 2 ori pe zapada ). Iarna trecuta am lasat vecinii cu gura cascata cand am iesit de sub zapada si am plecat fara mari probleme... ei dadeau la lopata...