Va salut.
Tocmai am achizitionat un Freetrack, de aproape 2 saptamani (2.0 tdi, 170 cp). Are 63.000 Km si e din anul 2008. Stiu ca e cam greu de crezut, dar dupa toate aparentele (verificat reprezentanta, carte service, starea masinii, faptul ca a circulat o femeie cu ea, etc) se pare ca sunt km reali.
Pana acum sunt multumit de masina, in mare. Am facut doar un drum lung cu ea : am adus-o de la Buc, eu fiind in Timisoara, si mi-a placut comportamentul si motorul de 170 cp. Eu vin tot de pe o masina de 170 CP, benzina (Alfa) si pot sa spun ca nu sunt dezamagit de Seat.
Totodata, masina e in stare buna, si dupa toate aparentele, a fost intretinuta. Are si injectoarele schimbate, caci am vazut ca asta era o defectiune frecventa.
Initial am crezut ca nu trebuie sa mai fac nimic la ea, momentan, dar se pare ca totusi ar fi niste detalii.
Astfel, trebuie sa spun ca , dupa ce am facut Bucuresti Timisoara, drum in care am mers, nu m-am plimbat, dupa vreo 5-6 zile de circulat prin oras s-a aprins filtru de particule. Am iesit putin cu ea, am mers intr-a patra constant cu 2500 rpm si s-a curatat. Apoi am inceput sa merg mai turat prin oras, schimb chiar peste 2500 si incerc sa o tin in zone mai constante la 2500, dar dupa o saptamana iar s-a aprins. Asta ma cam ingrijoreaza, caci n-am crezut ca se aprinde asa de repede, mai ales ca apreciez ca am circulat astfel incat sa nu se aprinda.
In plus, azi am vazut ca s-a aburit destul de aiurea un far (sunt faruri aftermarket, cu leduri).
Cam atat pentru moment.
Daca mai aveti ceva sfaturi, mai ales despre filtru, accept cu doua maini
Ne "auzim"...
Multumesc.
O zi buna va doresc.