Va salut !
De aproape o saptamana sunt mandru posesor al unui Seat Altea Freetrack 2.0 TDI 170 CP. Masina am luat-o sh, este din 2008 cu 64.000 km la bord, se pare ca sunt si reali, i-am verificat la reprezentanta. Ca prima impresie imi place foarte mult masina, are dotari care satisfac orice nevoie, e puternica, spatioasa. Masina a fost bine intretinuta de fostul proprietar, nu are semne evidente de uzura, revizii facute doar la reprezentanta, arata f bine pt o masina de 4 ani.
Nu am facut f multi km cu ea, dar mi-am facut o parere asupra consumului, extraurban mi-a luat in jur de 7-7,5 %, ceea ce e destul de mult, dar probabil e perfect explicabil avand in vedere tractiunea integrala, gabaritul masinii si puterea motorului. In oras nu am mers f mult cu ea, dar probabil ca o sa consume peste 10 %.
Am insa o problema cu scaunele, cu toate ca mi se par f bine profilate si cu destule modalitati de reglare, cu toate ca stau bine in ele, cand ma dau jos de la volan dupa 100 de km ma doare f tare spatele in zona lombara, dupa un drum de 300 km abia ma mai puteam misca, o sa incerca sa gasesc alte variante de reglaje, poate descoper o pozitie mai comoda. Vin de pe un Opel Astra H si ma simteam mult mai bine in scaun dupa un drum mai lung decat la Altea Freetrack.
Bineinteles ca am celebrul motor 2.0 TDI PD, cod BMN, care are celebrele probleme cu injectoarele. A fost deja schimbat un injector pe la 55.000 km, astazi dupa ce am dus-o la reprezentanta Seat din Bacau pentru un test complet, la 20 km dupa ce am plecat de la ei mi-a murit motorul in mers si nu a mai pornit, banuiesc ca a mai picat un injector, am dus-o la reprezentanta inapoi sa vedem exact ce are.
La reprezentanta au spus ca la Seat, chiar daca pica injectorul, il schimba gratis, dar doar injectorul defect, nu pe toate. Tot ei ziceau ca la VW le schimba pe toate la primul injector picat. Au zis ca un injector ar fi 18 mil la ei + cateva piulite si alte materiale mici, daca ar fi sa le schimb si pe celelalte 2. Ma gandeam daca are sens pt aproximativ 4.000 de lei sa le schimb si pe celelalte 2 ca sa stau linistit, ma cam ingrozeste gandul ca pot ramana oriunde si oricand cu masina in drum si mi se pare si foarte riscant sa te lase intr-o depasire de exemplu.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.
Am atasat si 3 poze ca sa va faceti o idee despre ce vorbim