Dupa aproape trei ore si jumatate de verificari, diagnoze, demontari si masuratori, Altea are din nou servodirectie.
Spre usurarea tuturor, problema nu era caseta de directie, mai bine spus modulul de control al motorului servodirectiei.
Care a fost problema? Un manunchi de cabluri care trecea dinspre caroserie catre caseta de directie, a fost lasat nefixat prin compartimentrul motor, de catre cei de la service-ul unde a fost reparata masina, inainte de patania cu servo, in urma unui accident minor (Dona Constanta).
Cablul respectiv, a frecat de burduful de la planetara stanga, pana au inceput erorile si s-a spart burduful.
Mi se pare o gafa de amatori, asa ceva nu e normal, fiindca se putea intampla o nenorocire daca masina ramanea fara servo, intr-o depasire sau la viteza pe autostrada.
Dat fiind ca masina n-avea servo, ne-am gandit ca decat sa o mutam chinuindu-ne pana la elevator, am adus elevatorul la masina.
Cu nr. 11 pe tricou Al Bundyyy!!! Sub masina demontand puntea, Laurentiuuu!!!
Cablul in care se afla comanda catre servo:
Am refacut cu profesionalism cablurile, le-am fixat asa cum trebuiau fixate de la inceput, s-au sters erorile, s-au refacut setarile si totul e OK.
Am schimbat si discurile si placutela fata+ burduful de la planetara, maine placutele spate si masina e gata de fuga!