Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
mihai p
Mesaje: 88
Membru din: 15 Apr 2012, 06:41
Localitate: Slobozia

Re: Freetrekuta mea

11 Ian 2013, 08:11

Treaba cu barile deasupra am studiat-o si eu dar nu am gasit nimic care sa-mi placa cum vine; tot ce am incercat (nu mai retin modele - ceva Thule) veneau foarte inalte fata de plafonul masinii si dadeau un aspect de portbagaj de dacie (crcanat, sa ma exprim mai plastic). Asa ca am renuntat la idee si am luat suporti magnetici pentru skyuri (oricum la altceva nu-mi foloseau barile decat pentru carat skyuri).
Legat de plecatul pe zapada, cand plec in linie dreapta, intradevar, plecarea este spectaculoasa, toti se chinuie sa plece dupa loc si tu esti deja in a 2-a, la 30 de m in fata; problema este stict in viraj, cu plecare dupa loc. O sa mai studiez.
Drum bun si succes cu barile.
- SEAT ALTEA FREETRACK 2008 2.0 TDI
 
Avatar utilizator
kmihai
Mesaje: 362
Membru din: 12 Aug 2011, 12:01
Localitate: TIMISOARA

Re: Freetrekuta mea

11 Ian 2013, 14:55

"dupa loc" "goagal".. :yah
referitor la bari eu mi-am luat niste bari de la Farad(italieni) ieftine si bune(100euro si nu arata deloc inalte)
tot timpul am "admirat" oamenii mici cu ego-uri mari...grav e cand vaca care s-a suit in copac uita de unde a plecat.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Freetrekuta mea

11 Ian 2013, 18:39

eu am luat de la dealer, au costat vreo 700 ron,la inceput mi se pareau un pic exagerate ca marime, inaltime insa acum m-am obisnuit, chiar imi place masina asa.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
mihai p
Mesaje: 88
Membru din: 15 Apr 2012, 06:41
Localitate: Slobozia

Re: Freetrekuta mea

12 Ian 2013, 06:28

Am rezolvat-o si cu castile. Mai simplu nici ca se putea. Merg cu 2 baterii AAA, dai power on si gata...ai sunetul de pe AUX in casti; interesant este ca poti rula orice pe RNS 510 (radio, sd, navigatie) si acestea se aud in boxele masinii fara sa influenteze sunetul din casti.
P.S. Se aud si stereo :)
- SEAT ALTEA FREETRACK 2008 2.0 TDI
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

12 Ian 2013, 08:42

Salut,
Super tare, eu nu am incercat niciodata sistemul, doar am citit despre el.
Felicitari!
Ne mai auzim.
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

10 Apr 2013, 21:16

Salutare,
Dupa ceva timp am revenit cu un mic update la Freetrecuta mea:
Ramasesem la o mica scartaiala de la intinzatorul de la cureaua de alternator, am primit pe garantie intinzatorul, am fost la Dona l-am dat jos, nu as putea sa spun ca am gasit ceva dubios la el.Dar fiindca am dat intinzatorul jos am schimbat si cureaua care spre surprinderea mea avea unele mici fisuri , nu majore dar erau acolo.
In rest masina se comporta bine, fara alte minuni, astept revizia de 45k , din care am observat in 15.000 km uleiul a scazut cam 2-3 mm pe joja,dar pana la urma e normal, consumul de motorina cam tot pe acolo, nu as putea sa spun ca a scazut fiindca motorul si-a dat drumul ( o alta balarie tipica multor meseriasi ).
M-am hotarat la barile transversale, vor fi un set de Thule din aluminiu si o cutie de la la Thule 600, o mica investitie de cam 600 de euro, dar pot spune ca am cam verificat o gramada de producatori si nici unul nu ajunge la nivelul Thule.
Am reusit sa instalez un footrest de Cupra ca sa protejez nitel mocheta, a fost un pic peste 100 de ron si 30 de minute sa il instalez, arata binisor.
M-am prostit si am luat de la Seat o tava pentru portbagaj, a fost singura care chiar s-a potrivit de minune, cu decupari pentru locurile de ancorat, cu alte cuvinte ..era de acolo.A venit cu un pret destul de uratel, dar o aveau pe stoc am incercat-o pe masina si cand am vazut cum se aseaza le-am spus sa o lase acolo.Cost undeva peste 700 de ron.

O experinta neplacuta de data asta a fost la Dona, am avut niste mici zgaraieturi pe masina facute de colegi de parcare si m-am decis sa le rectific. De la o revopsire la Dona ramasese niste urma mici sub lac si am decis sa le corectez pe garantia lucrari.
Si a inceput minunea. Au schimbat pe cel raspunzator de vopsitorie, din cate am inteles cel nou e si actionar.M-am dus si i-am aratat cam ce trebuie facut,aripa dreapta spate de refacut, spoiler fata de revopsit, spoiler spate,ornament aripa stanga fata, ornament usa spate dreapta, ornament aripa dreapta spate.Majoritatea era mici zgaraieturi sau ciupituri.
S-a uitat la masina si a aruncat din burtica un pret de 18 mil, ca sa nu mai spun ca vroia sa schimba toate ornamentele ca nu se pot da jos, oricum un tip arogant combinat cu unele lipsuri de cunostine.
Am verificat un pic niste preturi pe la alti dealeri autorizati, si erau cam cu 30% mai jos, asa ca adoua zi am trecut pe la el si i-am spus ca sunt de 7 ani prin curte pe la ei, cu doua masini cu revizii facute la ei si ca poate reconsidera pretul ca mi se pare cam prea umflat.A sarit de fundulet in sus ca sa ma duc la aia care cer mai putin. Am plecat frumos am baut o cafea si am revenit si i-am explicat ca spoilerele le fac pe casco( doua francize de 500 de ron) si el trebuie sa revopsesca aripa spate si voi plati cele doua bucati de plastic cu un mil bucata.
Am facut dosarele a intrat masina la demontat si au inceput minunile, eu am toate suprafetele tratate ce ceara si sealant-uri ceva mai serioase, au inceput sa bolboroseasca ca nu reusesc sa matuiasca spoilerele, i-am explicat amatorului ca matuirea se face in mediu umed si fiindca protectiile aplicate sunt bazate pe nano tehnologie e destul de greu sa le dea jos.Doua zile am fost "invatat" de catre profesionisti care le e greu sa citeasca instructiunile in romana de pe tuburile 3M ca solutiile mele nu sunt bune.
In fine au pregatit masina, nu am avut acces la cuptor ca de, le e frica ca vezi ce tampenii fac, am tacut din gura, au vopsit odata spoilarele nici nu mi le-au aratat ca era posibil sa aiba niste gulare de plastic, au simtit singuri ca e o balarie ce au facut a trebuit sa le scoata din cuptor sa dea jos vopseaua si la le revopseasca iara.
Dupa multe frigidere pline cu binecuvantari din partea lor au reusit sa vopseasca o aripa, si apoi iar si-au aratat profesionalismul cand au dat cu masina de polisat in muchia de la usa si au ciupit vopseaua. M-am abtinut enorm sa nu ii lovesc, am chemat arogantul si i-am exeplicat ca din cauza lucrarilor de doi bani pe care la fac ei or sa dea faliment, nu poate sa faca greseli de incepator, sa flosesesca cea mai agesiva solutie de polisat si mai ales la muchii, sau cand schimba solutia cu una mai fina trebuie sa schimba buretele altfel nu merge, ca trebuie sa izoleze muchiile de orice element alaturat .Am simtit ca vorbesc singur!
Au refacut usa spate, le-am aratat o mica urma pe coltul usii langa usa din fata si le-am explicat, va rog banda pe muchie ,protectie pe scaune si usa deschisa, a trebuit sa plec cand am venit bineinteles aceasi prostie au ciupit coltul la usa din fata, am zis ca fac atac cerebral am chemat iar arogantul specialist, acum era un catelus cu coada intre picioare si ma intreba pe mine ce sa le faca el?...eu am sugerat sa le dea in cap!
Dimineata cand am vazut masina echipata mi-am pus mainile in cap, le-am spus ca vreau sa fiu acolo cand incep sa puna pe ea, toate plasticele lipite i-am pus sa le ea jos, aveam niste muchii trebuie sa recunosc unice. Au incercat sa imi explica ca asa era masina, le-am spus ca am aplicat cel putin de 20 de ori solutii pe masina aia si a fost lauta la mana fiecare milimetru si fiecare muchie.
Au inceput sa le dea jos, dupa 3 bucati am cedat nervos si mi-am luat masina cu conditia ca voi reveni sa rearanjeze un ornament lipit aiurea.
Eu fiind un mic optimist in firea mea, am crezut ca astfel de specimene au fost curatate de marea criza, dar se pare ca nu inca mai sper ca insolventa sa isi faca treaba si in optiunea de a avea un serviciu facut decent!
Cam atat pe acum ca devine plictisitor!
Multa sanatate si la cati mai putini meseriasi pe langa masinile noastre!
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Un Leonut FR

06 Iun 2013, 21:56

Salutare am vazut un Leonut Fr la Dona in Constanta si am spus sa pun si niste poze desi nu prea are legatura cu masina mea!

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Masina e frumusica, imi mentin parerea ca au facut o masina interesanta pana la locurile din fata ,de la usile din spate parca au completat cu ce au mai gasit prin spatele fabrici, calitatea plasticelor....etc.
Urasc puntea aia semirigida,desi am intles ca dimanic masina sta foarte bine,masina era vanduta si am rezistat cu greu rugamintilor de a o testa, dar nu imi place sa testez masini vandute decat daca noul proprietar este acolo si e de acord.
M-am spurcat nitel la scaunele de pe Freetrack ,nu am simtit aceasi sustinere la scaunele de FR!
Poate e doar vulpea care nu ajunge la struguri, deocamdata.
Sanatate multa,
voli

 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

06 Iun 2013, 21:59

NU inteleg ce se intmpla cu pozele, e a doua oara cand sunt rasucite fata de cum sunt in fisierul meu.
Scuze !
Voli
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Freetrekuta mea

06 Iun 2013, 22:19

vezi si la mine pe topic la freetrack ca mi-au facut o balarie de toata frumusetea, una peste alta ai dreptate si vad ca nu se intreaba nimeni de la dona, de ce dona craiova si dona valcea s-au inchis?

daca tot esti acasa, vino duminica la intalnire, parcare maritimo langa carturi, orele 16.00
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Freetrekuta mea

06 Iun 2013, 23:37

misto leonul, cu trapa, cu pachetul titanium, si cu colantare bara fata "cupra style"
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

07 Iun 2013, 00:24

Revenind la minunile facute e a mea masina:
1.Am luat de la Tibi un manson pentru schimbatorul de viteze,am meu cel original era un pic ciupit.A iesit ok, pielea un pic mai subtirica decat cea originala.Am renuntat la capsele metalice si am lipit cu un pic de perlandez si arata bine.Cand am scos nuca am reusit sa rup unul din piciorusele care tin clema de plastic ci pielea in partea de sus.Cam subtirel plasticul acela.Cu ceva rabdare si niste Loctite am reusit sa rezolv minunea.

Imagine

Imagine

2.Am luat de Cosmin capacele de sub bord, cablajul si lampile pentru luminile de la picioare,dupa o saptamana de ateptari pentru niste cleme si o banda izolatoare originala ,am reusit sa ma apuc de munca,cam dupa 2 ore am reusit sa termin totul , din bord am urmarit cablurile pana la scaune si apoi cablurile de la incalzire in scaun. A meritat tot efortul .
O mica remerca la masinile de dupa facelift plusul de ia din pinul B50 si nu B7 ca la cele de dinaintea facelift.
Multumesc lui Cosmin de ajutor!
Ca fapt divers centrala electrica e facuta in Romania si cabajul de la scaun in Bulgaria.


Imagine

Imagine

Imagine

3. Am reusit sa pun barile si suportul de bicicleta de la Thule , au costat apropape 1200 roni ,dar arata super si am testa la 140 nu se mai nimic.La plecare a trebuit sa le dau joc ca sotiei ii e frica sa ne la agate prin parcarile subterane.Oricum era destul de dificil pentru ea sa puna bicicleta sus.

4.Pentru Constanteni care stiu cat de buni piloti sunt pescarusi, in afara ca sterg la urme de gainat in fiecare zi, acum au reusit sa imi aplice o stampila in masina cat am dat copilul jos si sa inchid usa!

Imagine

5. Cu doua zile inainte sa plec cand am duc copilul la gradi am reusit sa intep cauciucul de pe stanga fata, la exterior doar o mica intepatura dar la interior o taietura cam de 2-3 cm , am considerat ca acel cauciuc nu mai e sigur pentru masina si am bagat nitel mana in buzunar si am scos 1600 roni pe doua cauciucuri Continental Sport contact 5 pentru fata.Mi-a fost mila de cele dupa spate care au cam 25.000 de km ca sa le schimb si pe ele.Anul asta mergem baltat!La anul le dau jos.

6. Fiind acasa de Pasti si Dunarea mare, am plecat pana la Babadag la cetatea Enisala, frumos foc si din varful dealului am vazut un loc de stat la iarba verde si motiv de chinuit la freetrecuta! Coborarea a fost fara nici o minune desi in unele gauri a cam ramas pe 3 roti.
La urcare au protestat un pic doamnele Pirelli dar domnul Haldex le-a inchis gura foarte respectuos!

Imagine

Imagine

7.Musuk66, discutia cu Dona si despre ei e lunga la fel si relatia mea cu ei,imi pare rau sa aud ca sau tinut de balarii.La fel imi pare rau ca nu pot veni la intalnire, acum sunt in Amsterdam si ajung in tara undeva dupa 26, mi-ar face mare placere sa ne intlnim cei din Constanta.Daca mai auzi de intalniri si ai timp da-mi te rog si mie un semn de viata si am sa incerc sa apar macar odata.
Am citit ca asta iarna ai fost la Fundata, eu am fost cu baietii acolo in saptamana cu jocurile olimpice....
Am si eu o intrebare, nu sti de unde pot gasi un sticker cu seat club prin Constanta?


Imagine

O seara frumoasa!
voli.
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

07 Iun 2013, 00:31

Aceasi minune cu pozele!
Ceva se intampla ca de data asta chiar am verificat si de unde le-am incarcat erau in pozitie normala!
PS. Caut acum un capac de la sigurante ceva mai mare care sa acopere toata gaura ,nu am vazut pe la nici un Seat ,tind sa cred ca e posibil sa se potriveasca de la Tiguan, o sa caut unul si o sa ma uit.De la Seat nu au reusit sa imi dea un cod pentru el ca sa il pot comanda!
o seara frumoasa!
voli.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrekuta mea

07 Iun 2013, 08:02

Foarte frumoas a iesit! Felicitari pt. munca depusa si pt. rezultat!

Capac mai mare in zona sigurantelor la Altea nu exista.. Asa vin toate din fabrica.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

08 Iun 2013, 00:42

Salutare,
Multumesc mult Cosmin de aprecieri si de ajutor!
Multam de informatia legata de capacul de la sigurante macar nu mai caut pe la Seat!

Revin la cucoana Freetracuta a ajuns la 45000 de km si binemeritata revizie.
Ca impresie masina merge si se comporta bine, nu prea au aparut greierasi poate un pic motorasul mi se pare ca toarce o idee mai taricel, si parca suspensia transfera ceva mai mult zgomot la interior.
Consum de motorina intre 5.1 si 8,5 .Am reusit sa cobor la 5,1 cand au adormit copii si nu ma grabeam pe autostrada cam la 100 in treapta 5.Am sarit la 8,5 cu 5 pasageri si chiar plina masina si un pic cam calcata pe coada cam 140-160.
Ulei folosit Mobil 1 ESP, in 15.000 km cu schimbul initial am pus 5 litri,si cand l-am dat jos era la nivel normal.
Motorina numai OMV sau Petrom super si pot spune ca am gasit la filtru de motorina foarte putin coloarea schimbata, dar in rest fara depuneri si chiar in carcasa filtrului era bec,deci se merita ceva banuti in plus pe motorina buna.
Am luat de la Expert detailing un tratament de aer coditionat de facut acasa si 2 pastile pentru miros, nu am avut probleme niciodata,dar se simte in masina un miros neutru de curat nu de parfumuri sau alte minuni.
Singura chestiune observata e ca jentile de vara cu care a venit masina sunt destul de pretentioase la modul in care stiu mari constructori romani sa monteze canalizarile, anul trecut am avut 2 si anul asta deocamdata una un pic strambe desi nu imi aduc aminte de a lua ceva serios, dar asta e.
Acum revenind la revizie:
Facuta la Dona pret fara ulei undeva la 900 ron in care:
Am schimbat inclusiv lichidul de frana de la ei.
Filtru motorina, filtru ulei,filtru de aer,filtru de polen.
Am folosit oportunitatea de a fi masina ridicata si cu scutul jos sa ii fac cu ochisorii mei o inspectie vizuala, si partea de motor si cutie e uscata nici o urma de scurgere, transmisie si suspensie fara urme de scurgeri sau lovituri.
Discurile de frana si placutele arata super,placutele mai au cel putin 60 la suta din grosimea initiala, pe discurile fata se simte o margine de uzura dar e normal.
Am facut si un test de frane si de telescoape, totul in parametrii normali.
Nu ma pot plange de cel care a a facut revizia si-a dat straduinta sa lucreze ingrijit, l-am tras de urechi nitel cand a scos filtru de polen, baietii mai dichisiti pun ceva pe mocheta inainte de a scoate capacu sa nu curga toata mizeria in masina...Oricum cel putin la a mea inainte de a intra in service pun plastice e scaunele din fata, folie pe volan si pe schimbator si apoi in garaj pe aripi si botul masini protectii ca sa nu o zgaraie!Altfel nu se ating de masina!
Am avut unele mici discutii la amorsarea filtrului de motorina, ei folosoesc sistemul cu vaccum sa umple filtru si conductele, le e un pic lene sa intre in meniu la motor si sa-i de un priming...e cam complicat.
I-am tras o interogare la cat de colmatat e filtru de particule, in idea ca poate ar fi bine sa-i fac o regenerare, dar arata 0 si l-am lasat in pace.
Filtru de ulei avea ceva mici depuneri, dar uleiul arata inca bine.
Filtru de motorina a fost un pic diferit ca cel original Ufi era facut in Italia iar cel de acum e facut Tunisia, dar codurile si UFI si vw sunt la fel.
Ca precizare eu am folosit ca referinta filtrele cu care a venit masina din fabrica, la 15k si 30 K au fost la fel si ca producator si unde au fost produse.Acum la 45 filtru de motorina, dar am un an garantie daca mi se pare ceva dubios il vor scimba !
Dezastrul adevarat a fost la filtru de polen, chiar urat desi la 3 luni il scot la curatat , dar asta e aerul pe care il respiram, mi-am propus la 6 luni sa-l schimb de acum incolo!

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
o seara frumoasa!
voli
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

18 Iun 2014, 08:00

Salutare,
Revin un pic cu ceva "povesti" despre Freetrcuta mea.
Am ajuns la venerabila "varsta" de 68.000 de km si de cand nu am mai scris pe aici urmatoarele mici minuni sau mai intamplat.
1.Pomapa de inalta presiune mi s-a parut un pic mai zgomotoasa,mai bine zis este o valvula de reglare care bazaia un pic mai tare la turatie mica, e deja consemnata si dosar de "urmarire" pe garantie deschis la Dona.Am rascolit mult despre subiect, ei spun ca nu se poate schimba separat supapa vedem in continuare cum se comporta.Urmaresc foarte atent filtru de motorina si la orice urma de metal le trantesc pompita in brate, decamdata filtru a fost curat.Sunt foarte dese cazurile de defect la aceasta pompa mai ales prin Statele Unite, pe la noi ceva mai rare sau poate nu sunt raportate.Pe VW sunt o gramada deocamdata pe Seat nu am gasit nici unul.
2.In timpul iernii din cauza drumurilor scurte in oras, incepusem sa am minuni cu bateria, chiar ii pusesem gand rau, dupa doua teste facute bateria imi dadea ca mai are 90% capacitate dar ca este descarcata.Am sarit si masurat consumul si cat incarca alternatorul totul era in limite normale.Nu stiu daca instalatia electrica sau mai bine zis daca capacitatea de incarcare pentru masinile cu pachetul de iarna e diferita, nici cei de la Dona nu stiau.In plus fata de incalzirile cu care vine masina in dotare, pe scaunele la copii am niste huse cu incalzire fiindca Freetrack-ul sufera iarna la capitolul incalzire ,motorul se inalzeste destul de greu si drumurile pana la gradi sunt de 6-10 minute abia ajunge apa la 50 de grade cand ma intorc acasa.
3.Tot e timpul iernii la rece zgomotul produs de motor e ceva mai pronuntat pana se incalzeste si au aparut total aleatoriu niste mici intreruperi la turatie mica, nu am gasit inca o solutie la aceasta minune. Planuiesc sa schimb toate bujiile incandescente.
4.Mici greierasi au mai aparut pe ici colo, dar m-am straduit sa ii domolesc mai strangand un surub mai o solutie empirica si inca e bine.
5.Am schimbat toate cauciucurile cu Continental Sport Contact 5, dupa parerea mea fac toti banii si sunt net superioare celor de la Pirrelli care dupa nici 4 ani era dure ca piatra,cine doreste 3 bucati le cedez cu mare placere sa scap de ele,Nu sunt cu galme sau intepate si chiar mai au ceva grosime,masina merge cu doua seturi de cauciucuri si cred ca rulajul e undeva pe al 25-30k.
In rest masina merge si se comporta bine, fara modificari de consum de motorina, la un schimb de ulei de Mobil 1 ESP scade nivelul de ulei cam 1 cm pe joja, ceea ce mi se pare normal.
6.Frana de mana s-a ridicat ceva mai sus ,dar cei de la Dona au spus ca se autoregleaza, am facut testul de frane pe stand si totul era ok, un pic de dezechilibrare roti fata de 10%, plauiesc sa vad daca nu cumva un etrier se misca ceva mai greu.
7.Ceva enervant, pielea de pe volan a inceput usurel sa se exfolieze,cred ca sufera un pic la caliatate, nu s-a consus masina cu mainile murdare sau sa fie zgariat volanul, iar pielea a fost intretinute si tratata la 2 saptamani cu solutii de ingrijire originale de la Seat. Planuiesc sa o inlocuiesc impreuna cu cea de la schimbatorul de viteza pentru a avea aceasi tip de cusatura si culoare, cam 100 de euro din cate am inteles.
Cam atat deocamdata, O zi frumoasa si cat mai putine minuni pe la masini!
PS am reusit fara sa vreau o mic aerformanta pe drumul Constanta-Cernavoda,mers strict regulamentar consum de 4,2l motorina.
Octavian.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori