Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

07 Apr 2012, 16:03

Salut ,
Mi-ar face mare placere sa ne vedem prin Cernavoda, dar asta se va intampla dupa jumatatea lunii Mai cand ajung acasa.
Cred ca in weekend-ul trecut am vazut un fundulet de Altea pe strada Unirii si daca stau bine si ma gandesc si Leonul din poza cred ca parcat tot in zona.Eu am plecat din C-voda de 10 ani dar ai mei inca mai stau pe acolo.
Acum cu spalatoriile si eu sunt un mare dusman al lor,dar in multe situatii nu am incotro, cand sunt acasa o spal eu cam cum trebuie si in plus am o gramada de solutii cu nanotehnologie pt vopsea,geamuri plastice si tot tacamul.Dar cand e doar sotia trebuie sa apeleze la spalatorii,am reusit un pic sa-i fac sa o spele cam cum vreau pe cei din parcarea subterana de la mol in Constanta e un pic mai scump dar merita.
Ce mi se pare un pic straniu e cu barile,am preuspus la inceput ca nu sunt vopsite,dar am fost la Dona si le-am vazut cum vin,sunt gri la origine peste care se da un plastic primer si vopsea.Asa ca eu le-am tratat ca suprafata vopsita aplicand ceara si sealant si dupa fiecare spalare dau si un quick detailer de la Chem Guys pe ele si pana acum in afara de vesnica sablare si ceva zgaraieturi,arata foarte bine. Eu ce pateam inainte era de la spalatoarele de faruri ramaneau urme de solutiem pe bara fata,dupa ce am incercat cateva branduri m-am hotarat si am cumparat solutie concentrata de la Seat pe care o fac cu apa distilata si deocamdata vad ca e bine.O alta chestie in Constanta in zona unde locuiesc mai e un Freetrack argintiu din primele aparute,masina se vede clar ca e muncita si departe de a fi ingrijita dar nu am vazut nici o urma de pete sau exfoliere pe barile ei, ca sunt julituri asta e alta poveste. Freetrak-ul visiniu de la Dona care e spalat la ei de coana Nuti din funful curtii cam cum ii trece prin cap si tot nu am vazut urme.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Freetrekuta mea

07 Apr 2012, 17:45

Îți recomand o resoftare caci se merită, mașina devine mult mai promptă, scade turatia de cuplu maxim si se pretează maî bine mersului in oraș dar si off road, asta combinat cu o creștere serioasă de cuplu, nu mai zic in depășiri unde de-a dreptul se simte.
...unde mai pui ca scade și consumul la o expolatare cumsecade a mașinii.
Te aștept prin oraș.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
Freetrack 2011
Mesaje: 98
Membru din: 24 Ian 2011, 08:04
Localitate: Galati

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 17:36

MA BUCUR CA NU AVATI PROBLEME CU ALE VOASTRE, SE PARE CA EU SUNT MAI GHINIONIST.
Apropo de resoftat, asa este e mai ok si consumul ramane acelasi.
Va urez multi Km fara probleme.
Cupra Ateca
GL-13-WBK
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 17:56

Salutare,
Am sa incerc sa insir niste pareri care sunt personale fara a avea pretentia ca sunt cele mai corecte.
Precum am declarat anterior am planuit pana am infaptuit si am schimbat navigatia de pe masina.
Dupa multe cautari si discutii m-am oprit asupra unei navigatii clona sau orezarie sau poate fi numita cum doriti.Este facuta de cei de la Audiosurces mai in dedaliu As 7608 de la carmultimedia .ro care pana la urma cu transport si o mufa adaptoare de la fackra la SMA,in jur de 1650 roni.
Am sa pun niste poze din Elsa cam cum trebuie scoasa masca si navigatia Rns 315 de pe masina,eu am cautat destul de mult si pana la urma cu ceva emotii am reusit sa o scot fara a lasa urme .
Instructiunile oficiale:

Removing
Before beginning with the assembly work, the following measures must be carried out:
– Remove any CD's left in the equipment → Owner's Manual.
– Disconnect ignition and all electrical loads, and remove ignition key.
Special tools and workshop equipment required

t Lever -U 30800-

Proceed as follows:

– Using the removal wedge -3409-, carefully lift and remove the central console cover in the area of the -arrow-.
– Unscrew the screws -arrows- on the radio / navigation system.
– Remove the radio / navigation system a little from its housing, until the connections on the rear side of the radio / navigation system can be accessed.

– Press connector locking element in direction indicated by -arrows-.

– Move retainer plate in direction of the -arrow-, and detach the plug connector.

– Unlock the connector -arrow- from the aerial connection and remove it.


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Am sa incerc sa le rup in my multe mesaje pt a fi citite mai usor.
Sper sa nu para prea banale, dar pe mine m-ar fi ajutat mult daca gaseam informatia inainte de a ma apuca de treaba.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 18:01

astept sa pice vreun injector mai ales ca masina mea e second hand :(
corectez, acum dupa resoftare turbina intra sub 1500 rpm si mersul in oras este foarte ok acum, chestii pe are nu le puteam face cu viteza a doua in trafic ca dadea in nas masina, se pot face acum chiar cu a treia.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 18:45

Salut,
Eu la a mea sper ca am scapat de minunea cu injectoarele, eu am motorul tot de 170 de cai dar CR-ul si din cate am inteles nu ar fi probleme cu injectoarele!Am condus un pasat cu motorul de 170 care il ai tu si pot spune ca parca era mai absent la turatii mici si mai zvapaiat un pic la turatii ridicate si fara indoiala mai zgomotos.Asta al meu e aproape uniform pe plaja de turatie de la 1800 spre 4000.Sub 1800 se vede clar ca e subturat si nu ca nu ar trage dar imi e frica sa nu il tin la limita de fum si sa infund filtru de particule,iar ca zgomot cam pana ajunge la 50 de grade croncane nitel dar dupa e destul de linistit.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 18:50

1800 rpm subturat? s-a terminat cu asta :tongue
pentru un diesel se incalzeste destul de repede, chiar mai repede decat m-as fi asteptat, am si alt diesel in familie si freetrackul il bate lejer de parca ar fi benzinar.
am codul BMN si astept sa pice un injector oricand si da, stiam de problemele dieselurilor vag dar asta e, imi place la nebunie freetrackul, in plus stiu deja cu ce se mananca seatul iar la service ma stiu deja baietii ca pe un cal breaz :albino:
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)

 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

08 Apr 2012, 19:55

Continuare Navigatie:
Impresii
1.Sunt dezamagit ca a trebuit sa aflu ca desi se spune ca sunt dedicate,desi pana am comandat navigatia respectiva am avut cel putin 3 schimburi de mail si o convorbire la telefon cu cel care o vinde,am aflat ca la unlele modele Seat ca o "Dedicata "sa se potriveasca trebuie decupat si am sa citez" cam doua degete" dintr-o nervura centrala pentru a avea loc partea de jos,atunci am inteles de ce Seat a pus pe masini RNS 510 fara slot de memory card.Pot spune ca nici acum nu am digerat prea bine chestia dar am infaptuit-o dupa ce am verificat ca daca pun originala la loc nu se observa.
2.Cea originala e facuta in germania De Technisat,nu in China si asta se conoaste clar la modul in care e finisata, la cea chinezeasca se cunoste viteza ridicata si un pic de lipsa de preocupare pt detalii, dar asta e diferenta de pret.
3.Mitul cu afisarea de informatii pe MFD am pozele cu originala si spre nesimtirea mea nu am facut dupa montarea celei "dedicate",dar a disparut numele postului de radio, afisajul de TMC, tot grupul de navigatie inclusiv busola.
4.Nu stiu ce au avut in cap chinezoi dar puteau sa pastreze aceasi conexiune direct pe navigatie similar cu cea originala,nu ei au trebuit sa ataseze cam 20 de cm de cablu apoi conexiunea care le leaga la masina si in plus mai e interfata cu canbus-ul si un manuchi considerabil de cabluri si conexiuni.Tinand cont ca spatiul cel putin la modelul meu e mai mult decat limitat , e un pic de aventura sa inghesui navigatia la loc. Locul unde este amplasat conectorul SMA pt senzorul GPS pica exact pe o alta nervura fapt ce face ca acea conexiune sa fie destul de inghesuita ca sa nu spun strivita acolo.
5.Am cerut celui care vinde navigatia instructiuni mai detaliate ,mi s-a spus ca e foarte usor, cand a trebuit sa aleg dintre 4 conexiuni fackra ,antena si senzorul GPS al masini,am avut o surpriza sa aflu ca nici ei nu prea stiiau cam care sunt, detalii gasiti pe postul lui Cosmin pe la pagina 107 sau 108 in legatura cu conexiunile sau daca va intereseaza un mesaj si va trimit .
6.Nu am reusit sa intleg de ce la radio nu se simte nici o diferenta daca este legata antena sau nu, am incercat si pe Am si pe Fm si DAB se auzea la fel.
8.Ca prima impresie,butoanele laterale sunt sa spunem 9 din 10 la fel ca originalele, dar cele rotative undeva pe la 6 din 10.
9.Touch screen-ul ca sensililitate e mult in urma originalului,raspunde destul de greu,poate fi si o impresie din cauza ca sunt obisnuit cu cel de la telefon.Am facut calibrarea monitorului de 2 ori pana sa trag concluzia.Ce nu mi-a placut a fost senzatia de fragilitate cand apesi pe ecran, tot timpul am senzatia ca e pins cu doua picaturi de glue si la urmatoarea apasare intra inauntru.
10.Materialui acela cauciucat,din jurul butoanelor nu prea aproape de cel care era pe navigatia originala, e ceva mai deschis la culoare se vede clar diferenta.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
In penultima poza pe centru se vede nervura ce trebuie decupata pnetru a face loc a ceea ce vedeti in ultima poza,asta doar ca informatie.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrekuta mea

09 Apr 2012, 07:57

Pacat ca a trebuit sa afli pe pielea ta toate neajunsurile astea.. Daca mai puneai inca 1.600 (cat ai dat pe ea), puteai lua un RNS 510 nou (sau aproape nou) si singura functie pe care o pierdeai era bluetooth. Insa tu stii mai bine..
PS: probabil unitatea asta nu afiseaza nici informatiile despre climatizare (presupun lucrul asta, ca n-ai spus nimic)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

09 Apr 2012, 20:36

Salut Cosmin,
Precum am scris mai devreme incerc sa le rup in mai multe posturi pentru a nu deveni plictisitor si poate chiar enervant la un moment dat.
Am sa incerc sa raspund punctual, legat de RNS 510 povestea e foarte lunga ,iar pentru rezolva micile neplaceri cu cea originala trebuiau investiti cam 1300-1400 de euro,si asta in lucruri sh.
In legatura cu afisarea climatizarii pe monitor,la bordul de dupa 2009 mi se pare o chestie total inutila,toate informatia pentru climatizare se pot observa foarte usor direct pe partea de comanda a climatizarii, nici pe cea originala nu era o chestie care sa ma incante prea tare.

Un mic comentariu, nu scriu aceste mesaje pentru a impresiona sau starni compasiune, ci doar in speranta ca cineva poate afla chestii pe care eu unul nu le-am stiu inainte,am incercat sa vad cum e si am invatat din propriile greseli!

Trecand la impresii
Dupa montajul destul de aventuros din cauza multitudini de cabluri si a spatiului redus am sa trec la imresii legate de functionalitate

1.La radio,nu reusesc sa inteleg de ce la place sa se complice atat de mult ca pana la urma sa fie o gramada de optiuni una mai nefolositoare ca alta si toate avand ceva in comun,calitate mediocra!Interfata e plina de minuni dar cand vine vorba de numele postului si rapiditatea de a chimba postul schiopateaza.
In oras e ok, dar cum e un pic semnalul mai slab poti spune ca ai un aparat din ani 80 parca Gloria se numea!
Am pe Cordoba de 6 ani un radio mp3 Sony sa fie el albastru daca nu merge mai bine decat asta si sunt 6 ani diferenta!
La cel original,daca de exemplu plecai cu radio x din Constanta ,schimba singur frecventa pe drum si in Bucuresti ascultai tot radio x dar pe alta frecventa, asta acum schimba haraielile.
2. Navigatie,intradevar hartile sunt detaliate si merge relativ repede ,dar pana porneste mai ca te poti opri sa pui motorina!
3.Ca dvd player e ok se vede bine si cel putin la mine pe monitorul se vede mai bine decat pe cel din spate pt copii.
4.Partea de telefon, cel original aveai senzatia ca se "iubeste" cu iphone-ul, se intelegeau de minune si in agenda si in convorbire avute,incarca ultimele numere din telefon chiar daca nu a fost conectat la system.Clonuta bineinteles ca nu.
Incarca agenda telefonica,dar intr-un mod straniu, afiseaza numerele de telefon cu numele mai greu,enervant !
Am probleme din cadn in cand la primirea aplelurilor de pe alt Iphone,raspunde totul ok dar in boxele masini nu se aude nimic,am luat telefonul si culmea ca se auzea la el!
5.O chestie placuta e navigatia pe ecranul mare si cu player pe monitorul din spate pt cei mici, pt acea functie pot sa spun ca inca mai sta pe masina.
6.Pe Freetrack senzori de parcare sunt doar cu avertizare sonora, sistemul original reduce volumul ca sa auzi senzori, cel clona nu prea se preocupa de acest aspect.
7.Telecomanda,nu stiu ce frecventa are,dar ca sa reusesti de pe locurile din spate sa o folosesti trebuie sa faci niste scheme destul de interesante,am spus ca poate e din cauza bateriei,dar am plecat si nu am mai avut timp sa o schimb.
8.Ca alimentare merge relativ ca originalul, pana scoti cheia din contact,

Desi in prima zi cand am instalat noul system,am fost destul de agitat si pana seara a fost dat jos si repus in drepturi Rns 315, dar am facut o mica prostioara, am fost sa iau baietelu cel mare de la gradinita si el fiind foarte pasionat de masina gri si tot ce inseamana butoane si monitoare, a resusit sa dea drumul la desene si era super incantat.
Nu va spun ce suferinta acuta a fost dimineata cand a vezut sistemul vechi pe masina!Asa ca pt linistea familiei a trebuit sa revin la el!
Systemul Media 2.1, cel original e acasa in cutie ,oricand poate reveni in masina,sau poate repornesc un proiect si incep sa adun bucatelele pt un RNS COMPLET!
In concluzie,dupa parerea mea, daca nu ai nimic pe masina si instalezi o clona e foarte posibil sa fii fericit incantat,dar in momentul in care ai gustat din original ,senzatia de tinichea e prezenta!
Sau mai simplu, si Jelly( parca asa se numeste masinuta chinezeasca) are 4 roti ,lumini xenon, climatizare ,volan ..dar nu va fi niciodata un Seat!
Cer scuze de plictiseala si lungimea mesajelor si in speranta ca nu am suparat pe nimeni
ca pe la vapoare: OVER AND OUT!
Sanatate multa!
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrekuta mea

10 Apr 2012, 09:03

voli scrie:
In concluzie,dupa parerea mea, daca nu ai nimic pe masina si instalezi o clona e foarte posibil sa fii fericit incantat,dar in momentul in care ai gustat din original ,senzatia de tinichea e prezenta!


Si dupa parerea mea :) Nu cred ca as fi spus-o mai bine..:)

Cand esti pregatit de upgrade la RNS, da-mi un semn. Facem un pret super-bun, cu tot cu bluetooth. Iti mai recuperezi din costuri daca vinzi RNS 315, sunt convins ca sunt multi interesati, mai ales ca ai navi si bluetooth OEM 2in1. (ca sa zic asa)

O sa aiba aia mici desene, o sa se pupe perfect cu masina, o sa afiseze agenda de la iphone, o sa stie comenzi vocale pt. navi, media (practic va trebui doar sa il pornesti, in rest nu trebuie sa-l mai atingi. Il poti comanda doar vocal). In fine, o sa faca tot ce clona asta nu face. Si atunci chiar o sa fii 100 % multumit.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

14 Apr 2012, 20:23

Salut.
Multumesc mult Cosmin,o sa te tin la curent,cred ca undeva spre toamna o sa ma apuc de adunat cam ce imi trebuie, inca odata felicitari pentru ceea ce faci!
Acum printre, oua vopsite,carne de miel,slujbe religioase si care mai de care ...de care eu nu am parte de cineva mai trebuie sa si munceasca( sunt in asteptate in Rotterdam) va urez un Paste firicit si multa liniste!
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

02 Iul 2012, 23:23

Buna seara.
Am reajuns pe la munca si unde am ceva timp am spus sa mai adaug cate ceva ...
In sfarsit am luat decizia si am dat jos tot ce era chinezaraie pe masina.Mai bine spus navigatia dedicata am reusit sa o dau unui coleg de forum din Cluj care e multumit de ea,ceea ce imi pare foarte bine.
Pe masina am instalat un RNS 510 versiunea F si cu soft 3920, un Bt original Vw si o mica interfata pe scos semnal video pt un monitor pe spate.Cam toate chestia undeva in jur de 850-900 de euro.
Nu am sa fac comparatie intre RNS si cea dedicata fiindca in afara de dimensiunile fizice, absolut nimic nu se compara .Ceea ce am fost supeincantat sa descoper ca e si la originala poti rula navigatia pe monitorul ei si filmulete pt iesirea video,in mare am crezut ca e numai pentru dedicate aceasta optiune.
Pot spune ca s-a asezat perfact pe masina si lucreaza perfect cu sistemele masini, de la afisaje pe MFD pana la reglare de luminozitate .Ca harti si puncte de interes e ok a cam reusit sa ma duca pe unde i-am cerut cel putin prin Romania si Bulgaria.
Acum sa fiu foarte pretentios singurele neajunsuri sunt ca la pornire pe navig apare Vw si la telefon cand se conecteaza nu mai apare Seat Bt si Vw bt.As fi putut sa fac ceva cel putin cu prima dar am studiat problema si am ajuns la concluzia ca nu se merita
Multumesc mult lui Cosmin pentru rabdare si pentru sfaturile valoroase!
Ca jurnal de bord ma indrept cu pasi repezi spre frumoasa varsta de 2 ani si 30000 de km.
Deocamdata nimic semnificativ, masina merge bine, trage foarte bine.De consum de motorina ca mediu unde intra 6 si 7 la un mers combinat pana in 120 ,dupa 120 in jur de 7,5 spre 8.Ulei am folosit Mobil si un pic a scazut nivelul dar ar fi alarmat sa nu scada!
Singura minune ce am avut a fost un cauciuc pe care gliseaza geamul la usa din dreapta spate a crapat exact de unde era vulcanizat.Minunea e ca e singurul la care s-a umblat pt a retusa o zgaraietura.La Seat mi s-a propus sa-l lipeasca, am refuzat respectos si am comandat unul nou( cam 70 de euro).Au aparut mici ciupituri de la pietre si cam atat in aproape 30000 de km.
Acum cateva zile am facut Transfagarasanu,pe cat de frumos peisajul pe atat de frumos s-a comportat masina, o adevarata placere ,suna stupid dar am avut impresia ca masinii in sine ii placea mai mult decat mie!Nu aceasi impresie am avut cand m-am intors de la Brasov pe Cheia unde stapul din fata stanga fata mi-a sta in ochi mai tot timpul.Poate era fiindcaera dupa ora 20 si o zi cam plina si destul de multe tufisuri pe marginea drumului.E pentru prima data in 2 ani cand chiar m-a deranat.
Cam ata pentru tura aceasta,
Sanatate multa si la cat mai multi km fara incidente si cat mai putini inconstienti pe sosea!
Am ceva poze dar conexiunea e mult prea slaba, cand aung acasa am sa incerc sa adaug cateva.
Imagine
 
paul iovita
Mesaje: 1
Membru din: 13 Ian 2012, 13:36

Re: Freetrekuta mea

09 Iul 2012, 10:09

salutare tuturor,
am si eu un freetrack de 1 luna ( deja 5000 km :-( ) ...inainte de asta am avut un Altea xl pa care l-am tinut 5 ani ( 200.000 km ) ...

imi puteti spune,va rog,ce anume trebuie conectat la monitorul din spate ? Fiica-mea ar vrea sa vada desene animate.... eu sunt mai a-tehnic si nu prea ma pricep...
Thx
Paul
 
voli
Subiect Autor
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrekuta mea

09 Iul 2012, 22:10

Salut,
In primul rand felicitari pentru Freetrack si la cati mai multi km fara probleme.

La monitorul din spate teoretic poti conecta orice DVD player ce scoate un semnal audio-video.Cum sa conectei e simplu galbenul e pentru semnal video,alb si rosu pentru semnal audio.Trebuie sa recunosc ca eu inainte de a instala RNS 510 am avut un DVD player portabil pe care il alimentam de la priza de 12 volti de pe consola.Ceva probleme au fost cu sunetul, nu as putea sa spun de ce dar pana si DVD-uri originale se auzeau foarte prost.Stiu ca sistemul e facut pentru casti wireless( care in Spania vin in standard).Am ajuns pana acolo de am cumparat un cablu AV original pt I-phone dar nu am reusit sa-l fac sa mearga sub nici o forma!
Departe de a fi un specialist,dar dupa parerea mea ce poti face in continuare depinde de dotarile de pe masina.Eu am avut pachetul cu navigatie RNS 315 care nu suporta dvd-uri si atunci am luat cel mai mic dvd player portabil care l-am gasit si l-am conectat.Solutia e urata si implica multe cabluri si acel dvd player care zboara in toata partile la curbe.Daca masina a venit doar cu MP3 playerul eu ce am vazut ca au facut baietii, in cotiera au instalat un dvd payer 1 DIN si din el au scos semnal video si audio pt systemul din spate, conexiunile facute in consola centrala,arata mult mai bine plus ca dvd sta ascuns in cotiera tot timpul.Solutia asta merge la masinile facute inainte de remodelarea interiorului.La cele noi au bagat in cotiera o interfata de conectare Media, si in acest mod nu prea mai ai loc de DVD player acolo.
Pentru mine solutia cea mai eleganta a fost cu RNS 510,cuplat cu o interfata care scoate semnal video conectata la randul ei la monitor.Functioneza superb si schimba tot interiorul masinii.
Daca pot sa te ajut cu alceva va fi placerea mea.
Daca vrei informatii mult mai in detaliu "cosmin" te poate ajuta .
O seara frumoasa si la multi KM fara minuni si probleme.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori