Salutare,
Multumesc mult Cosmin de aprecieri si de ajutor!
Multam de informatia legata de capacul de la sigurante macar nu mai caut pe la Seat!
Revin la cucoana Freetracuta a ajuns la 45000 de km si binemeritata revizie.
Ca impresie masina merge si se comporta bine, nu prea au aparut greierasi poate un pic motorasul mi se pare ca toarce o idee mai taricel, si parca suspensia transfera ceva mai mult zgomot la interior.
Consum de motorina intre 5.1 si 8,5 .Am reusit sa cobor la 5,1 cand au adormit copii si nu ma grabeam pe autostrada cam la 100 in treapta 5.Am sarit la 8,5 cu 5 pasageri si chiar plina masina si un pic cam calcata pe coada cam 140-160.
Ulei folosit Mobil 1 ESP, in 15.000 km cu schimbul initial am pus 5 litri,si cand l-am dat jos era la nivel normal.
Motorina numai OMV sau Petrom super si pot spune ca am gasit la filtru de motorina foarte putin coloarea schimbata, dar in rest fara depuneri si chiar in carcasa filtrului era bec,deci se merita ceva banuti in plus pe motorina buna.
Am luat de la Expert detailing un tratament de aer coditionat de facut acasa si 2 pastile pentru miros, nu am avut probleme niciodata,dar se simte in masina un miros neutru de curat nu de parfumuri sau alte minuni.
Singura chestiune observata e ca jentile de vara cu care a venit masina sunt destul de pretentioase la modul in care stiu mari constructori romani sa monteze canalizarile, anul trecut am avut 2 si anul asta deocamdata una un pic strambe desi nu imi aduc aminte de a lua ceva serios, dar asta e.
Acum revenind la revizie:
Facuta la Dona pret fara ulei undeva la 900 ron in care:
Am schimbat inclusiv lichidul de frana de la ei.
Filtru motorina, filtru ulei,filtru de aer,filtru de polen.
Am folosit oportunitatea de a fi masina ridicata si cu scutul jos sa ii fac cu ochisorii mei o inspectie vizuala, si partea de motor si cutie e uscata nici o urma de scurgere, transmisie si suspensie fara urme de scurgeri sau lovituri.
Discurile de frana si placutele arata super,placutele mai au cel putin 60 la suta din grosimea initiala, pe discurile fata se simte o margine de uzura dar e normal.
Am facut si un test de frane si de telescoape, totul in parametrii normali.
Nu ma pot plange de cel care a a facut revizia si-a dat straduinta sa lucreze ingrijit, l-am tras de urechi nitel cand a scos filtru de polen, baietii mai dichisiti pun ceva pe mocheta inainte de a scoate capacu sa nu curga toata mizeria in masina...Oricum cel putin la a mea inainte de a intra in service pun plastice e scaunele din fata, folie pe volan si pe schimbator si apoi in garaj pe aripi si botul masini protectii ca sa nu o zgaraie!Altfel nu se ating de masina!
Am avut unele mici discutii la amorsarea filtrului de motorina, ei folosoesc sistemul cu vaccum sa umple filtru si conductele, le e un pic lene sa intre in meniu la motor si sa-i de un priming...e cam complicat.
I-am tras o interogare la cat de colmatat e filtru de particule, in idea ca poate ar fi bine sa-i fac o regenerare, dar arata 0 si l-am lasat in pace.
Filtru de ulei avea ceva mici depuneri, dar uleiul arata inca bine.
Filtru de motorina a fost un pic diferit ca cel original Ufi era facut in Italia iar cel de acum e facut Tunisia, dar codurile si UFI si vw sunt la fel.
Ca precizare eu am folosit ca referinta filtrele cu care a venit masina din fabrica, la 15k si 30 K au fost la fel si ca producator si unde au fost produse.Acum la 45 filtru de motorina, dar am un an garantie daca mi se pare ceva dubios il vor scimba !
Dezastrul adevarat a fost la filtru de polen, chiar urat desi la 3 luni il scot la curatat , dar asta e aerul pe care il respiram, mi-am propus la 6 luni sa-l schimb de acum incolo!
o seara frumoasa!
voli