... si cum ziceam.
In urma unei erori aparute
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 3087 /min
Torque: 334.0 Nm
Speed: 96.0 km/h
Load: 88.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2244.0 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbaram zis sa intru mai in amanunt in investigatii. Problema a aparut la turbina, la partea de geometrie care la o testare "la mana", avea un blocaj, un prag peste care trecea cam fortat. In urma unor recomandari, am trimis turbina la verificat si reparat la un coleg care activeaza mai mult pe alt forum, dar care a avut si aici o prezentare a masinii(
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f= ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;). Colegul este Bogdan MBI cunoscut ca HAPLEA. Reparatia a fost 600 ron. Turbina a fost curatata si au fost inlocuite unele elemente si reechilibrata. Acum turbina a ajuns din nou pe masina.
Pozele sunt facute la demontare
Turbina curatata si reparata
La montare a zis sa verific si tubulatura care duce la intercooler. In principiu este curata, cu urme de ulei.
Cu acesta ocazie am schimbat si garniturile de la EGR care nu-si mai faceau treaba si mi-a murdarit motorul. Bineinteles ca iar am curatat EGR-ul.
Dupa toate astea, motorul este mai vioi si raspunde mult mai bine la accelerari. Mi-a mai disparut si fumul, care-l aveam in permanenta, indiferent de tipul accelerarii. Vedem pe parcurs cum se mai comporta.
Mai am o surpriza, dar toate la timpul lor...