M-am sesizat din oficiu
Pe scurt: Versiunea B este destul de veche, insa e ok. Sunt si modele mai noi, cu ecran LED, HDD mai mare etc. Insa repet, si B e ok.
La instalarea pe masina trebuie codata. Dupa cum ti-au explicat si colegii mai sus, trebuie modificata adresa 19 si 37, in functie de echipamentele masinii si protocolul de comunicare.
La tine nu e cazul sa iti faci griji de battery drain, CG si RNS comunica via BAP. Indiferent de logoul de la pornire, unitatea intra in sleep. Ca sa fi sigur poti masura amperajul cu un multimetru simuland usi si capota inchise, sau verifica cu un soft de diagnoza starea magistralei Infotainment din reteaua CAN. Dar repet, nu tii fa griji degeaba, totul e ok.
Ca si versiune de firmware, sfatul meu e sa o lasi pe cea originala (vizibila pe eticheta aparatului - daca nu a fost modificata, in info developer mode - daca a fost activat cu VCDS, sau prin interogare VCDS pe adresa 37). Daca totusi vrei sa iti dai de lucru, foloseste doar firmware de fabrica, evita cele modificate custom pt. diverse probleme (gen battery drain, Regensburg Syndrome etc).
Cam asta ar fi in mare. Ca si functionalitate extinsa, poti adauga RVC (cea de Scirocco merge perfect), poti activa voice control inclusiv pt. functiile RNS (Navi, Media, Radio, MDI etc).