Incearca la PBV2, pana acum comentariile la adresa lor au fost in mare parte pozitive, ori la celelalte reprezentante.
Nu trebuie sa impingi nimic, sunt obligati sa parcurga lista cu reperele ce trebuiesc verificate la un anumit numar de km.
Poti incerca la oricare service agreat de seat ori VW, in plus daca ceva nu este in regula te poti duce cu masina si factura din service direct la RAR, unde se face o constatare si li se poate da amenda ori li se ridica autorizatia de functionare, in cazul in care manopera efectuata a fost intradevar defectuoasa si sa pus in pericol siguranta circulatiei.
Si eu am o parere foarte proasta despre mecanicii din service, dar din pacate nu se poate sa repari masina in fata blocului ori in cine stie ce garaj de curte unde sunt preturile mai mici. Nu ai sculele si aparatele de masura pentru a o aduce in parametrii dati de producator.
Efectiv trebuiesc cunoscute drepturile pe care le ai atunci cand apelezi la un service.
Eu nu am dat spaga la mecanici, din principiu nu dau spaga, nici eu nu primesc, nici eu nu dau, daca nu le convin salariile sa lucreze la spatii verzi!, sa ma ierte mecanicii de buna credinta si cu drag de meserie, dar numarul celor care nici macar nu au deschis un manual de service al masiniilor pe care le "repara" este foarte mare.
Nu cred ca la un service seat au spus ca trebuiesc echilibrate doar rotile de pe fata, daca ai schimbat toate cauciucurile, nici macar la cea mai mica vulcanizare, daca cumperi cauciucuri si le montezi la ei nu te lasa cu ele neechilibrate, doar ca unii fac echilibrarea dupa 100km rulati, sa fie siguri ca nu sunt defecte ascunse in anvelopa.
Parerea mea.