Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martor Check Engine

03 Dec 2014, 06:34

dracu_gol scrie:
subiectul topicului e problema cu martorul check engine...:) se vor supara moderatorii..
nu nu sunt din onesti...nu nu am rude..poate am prieteni dar ce mai conteaza de acolo am inceput sa calculez.. am alimentat acolo si de asta zic... acu te intreb eu pe tine... da' de ce vrei sa stii? da raspunul pe privat... mai bine:)



Era doar pura curiozitate, fiind vorba de orasul meu. Si pentru o posibila spontana...ca vad ca se poarta :hi
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Mihaela84
Mesaje: 1
Membru din: 05 Oct 2015, 08:18

Re: Martor Check Engine

05 Oct 2015, 09:37

zeusik scrie:
Problema s-a rezolvat. Problema: clapeta de acceleratie, care era fff jegoasa si care nu a fost curatata deloc de cand este masina 2004. salutari




Cred ca aceeasi problema o am si eu....la ce service sa o duc...
abia m am muatat in Bucuresti si habar nu stiu unde sa o duc.....
Multumesc.....
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Subiect Autor
Mesaje: 2336
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

05 Oct 2015, 09:46

Mihaela84 scrie:
zeusik scrie:
Problema s-a rezolvat. Problema: clapeta de acceleratie, care era fff jegoasa si care nu a fost curatata deloc de cand este masina 2004. salutari




Cred ca aceeasi problema o am si eu....la ce service sa o duc...
abia m am muatat in Bucuresti si habar nu stiu unde sa o duc.....
Multumesc.....

Orice service autorizat SEAT, sau un service de cartier de incredere. Operatiunea descrisa de mine in rândurile de mai sus, o poate face orice mecanic.
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
b37buf
Mesaje: 798
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Martor Check Engine

15 Feb 2016, 23:35

Salutare. Am si eu o problema cu martorul de motor la un Seat Ibiza 1.4 16v 75 cai motor BBY. Pe VAG-COM nu exista nici o eroare de motor sau orice altceva, dar Check Engine ramane aprins in bord. Masina se comporta normal, nu intrerupe, trage OK. In schimb motorul are o bataie de tachet sau axa cu came. Inca nu a fost desfacut. Sa aibe oare legatura?
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

07 Iul 2016, 17:05

Daca va consuma ulei, atunci faceti segmentarea motorului ca altfel nu scapati de problema. Eu dupa cca 5 ani in care am facut cam tot ce ne-au sfatuit cei de mai sus, nu am scapat de problema decat dupa ce am segmentat motorul si am schimbat cuzineti, simeringuri, ... La un an si jumatate dupa segmentare inca nu s-a mai aprins in bord acel engine.
 
johny_mzy
Mesaje: 1
Membru din: 19 Ian 2017, 01:25

Re: Martor Check Engine

19 Ian 2017, 01:35

Salutare,
Aceeasi problema am si eu cu check engine si epc...
Stiu ca la EPC trebuie sa schimb un cablu pt led-frana ca nu am curent pe bec, iar la CHECK ENGINE -sonda lambda.. ce am mai citit azi prin alte loc-uri am inteles ca poate sonda lambda poate sa aive eroare si din cauza EGR-ului plin de mizerii.
Cu ce il pot curata sau daca este indicat sa-l curat acasa sau la un service ?!
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

19 Ian 2017, 21:23

Ruleaza o diagnoza cu VAGul (sunt multe persoane care au, al meu este pe drum dinspre China) si vezi ce erori ai, abia apoi te apuci de curatat/schimbat si alte alea, Nu are rost sa te apuci sa le iei pe toate la rand sperand ca nimeresti si problema. Eu am schimbat singur valva EGR deoarece mi s-a parut foarte simplu de lucrat (am privit in prealabil pe youtube). Sondele lambda se schimba si ele foarte usor (cu o cheie fixa), dar de regula cea care da erori este lambda de reglaj (cea care este pe iesirea de la galerii, inainte de catalizator). La serviceuri am intalnit multi "mecanici" care faceau scoala pe masina mea, asa ca, youtube sau prietenii de pe forum pot fi solutia.

 
Catalin1921
Mesaje: 6
Membru din: 21 Feb 2017, 17:56
Localitate: Craiova

Re: Martor Check Engine

21 Feb 2017, 18:37

Va salut. Am un cordoba 1.4, 16V, 75HP din 2004 si de curand s-a aprins checkul. Am scanat erorile si se pare ca s-au dus sondele lambda.

17524 - Senzor lambda 1 bloc 1, incalzirea senzorului lambda; circuit deschis - Permanent
17525 - Senzor lambda 2 bloc 1, circuit incalzire; scurtcircuit la masa - Permanent
17513 - Senzor lambda 2 bloc 1, incalzirea senzorului lambda; scurtcircuit la plus - Permanent
17604 - Senzor lambda 1 bloc 1, circuit incalzire; defectiune electrica - Permanent

Ma poate ajuta cineva cu locatia senzorului 2 ? Nu imi pot da seama exact unde vine. Niste poze, sau linkuri catre videouri sugestive sunt binevenite.

Multumesc!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martor Check Engine

21 Feb 2017, 20:51

Vezi sub masina, cam pe sub scaunul pasagerului.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Catalin1921
Mesaje: 6
Membru din: 21 Feb 2017, 17:56
Localitate: Craiova

Re: Martor Check Engine

21 Feb 2017, 21:11

Am sa ma uit dimineata. Deci pe acolo ar fi nu ? Mersi pentru informatie!
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

22 Feb 2017, 21:03

Daca urmezi teava de la iesirea din catalizator, ai sa vezi sonda lambda de diagnoza (nr.2) infipta (infiletata) in acea teava de esapament. Sa o desurubezi cu o cheie fixa dupa ce ai scos cablul ei din priza si sa fie rece (adica sa nu fie dilatata). Ar fi bine sa o sprayezi cu wd40 in zona filetului cu vreo cateva minute inainte de demontare. Am o intrebare. Ai urmarit nivelul uleiului pe joja, mai ales dupa ceva km mai multi ? Daca ii completezi ulei mai mult de vreo 100-200 ml intre doua schimburi, se apropie o segmentare motor. Te intreb acest lucru deoarece in momentul in care motorul mananca ulei, se vor aprinde sondele lambda si poate si supapa egr, din cauza uleiului ars pe care il arunca pe evacuare motorul si care se depune pe aceste piese. Eu iti spun toate acestea din propria experienta cu al meu Seat Cordoba 6L, motor 1,4 16V 100CP (dupa segmentarea motorului nu s-a mai aprins nimic, motorul merge lin, fara trepidatii la relanti). In vara trecuta am facut cu masina un drum de 4500 km (Constanta-Koln-Constanta) si nu am avut probleme pe drum, nu s-a aprins nimic, motorul a mers perfect si am avut un consum benzina de 6 litri/100km la un mers cu 120 km/h. Succes !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martor Check Engine

22 Feb 2017, 21:32

Sondele lui nu au defecte din cauza consumului de ulei, asa ca nu se aplica.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
maremestera
Mesaje: 76
Membru din: 23 Iun 2017, 09:00

Re: Martor Check Engine

13 Iul 2017, 08:51

Cordoba 1.4 16v 55kw 2005 cu gpl: dupa ce am facut un plin cu carrera100 omv mi s-a aprins check-engine si limita la 3000rpm. La diagnoza a iesit senzor arbore cotit pe care l am schimbat si am scapat de eroare.
Cordoba 1.4 16V 55kW/75CP - BKY -2005
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

13 Iul 2017, 20:15

Acel martor "engine" aprins poate avea multe cauze. La mine au fost asa: sonda lambda de reglaj (nr.1, cea montata la iesirea din galerii, deasupra catalizatorului) si s-a rezolvat prin inlocuire cu sonda noua (520 lei); urmatoarea data cand s-a aprins, era din cauza valvei EGR, care s-a rezolvat tot cu inlocuire cu piesa noua (269 lei la AutoKarma), iar ultima data a fost din cauza valvei suprapresiune rezervor (EVAP) din cauza careia imi functiona ciudat motorul (ba nu se mai accelera, ba se oprea motorul) si s-a rezolvat tot prin schimbare cu piesa noua (149 lei). Stiu toate problemele acestea deoarece mi-am cumparat interfata diagnoza vag com de pe AlliExpress(China) cu 20$ (CD cu soft inclus), l-am instalat pe laptop si functioneaza perfect pe Cordoba mea, deci imi fac singur diagnozele si-mi rezolv problemele. Apropo, treaba aia cu "curatarea" sondei lambda, valvei EGR, am incercat-o de multe ori dar a fost doar pierdere de timp si enervare deoarece pana nu am schimbat piesele, problema reaparea in scurt timp. Vezi urmatorul link: https://www.aliexpress.com/item/VAGCOM- ... 0ab7e1e6a5
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

13 Iul 2017, 21:53

Catalin1921 scrie:
Va salut. Am un cordoba 1.4, 16V, 75HP din 2004 si de curand s-a aprins checkul. Am scanat erorile si se pare ca s-au dus sondele lambda.

17524 - Senzor lambda 1 bloc 1, incalzirea senzorului lambda; circuit deschis - Permanent
17525 - Senzor lambda 2 bloc 1, circuit incalzire; scurtcircuit la masa - Permanent
17513 - Senzor lambda 2 bloc 1, incalzirea senzorului lambda; scurtcircuit la plus - Permanent
17604 - Senzor lambda 1 bloc 1, circuit incalzire; defectiune electrica - Permanent

Ma poate ajuta cineva cu locatia senzorului 2 ? Nu imi pot da seama exact unde vine. Niste poze, sau linkuri catre videouri sugestive sunt binevenite.

Multumesc!

Sonda lambda 1 (de reglaj) se afla la iesirea galeriilor de evacuare, deasupra catalizatorului, iar sonda lambda 2 (de diagnoza) se afla sub catalizator la vreo cativa centimetri, pe teava de evacuare. Verifica in prealabil cablurile lor (de la conector la sonda) si daca sunt ok, schimba sondele. Nu te deranja sa le cureti ca nu tine "vrajeala" (am incercat-o si eu); cele doua sonde te vor costa vreo 1.000 lei sau mai mult, depinde de unde le cumperi; eu, de regula, cumpar online de la AutoKarma: http://www.autokarma.ro/piese-auto-seat ... a%20lambda
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori