Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

27 Apr 2012, 06:40

am ramas cu masina in drum...drumul spre constanta, undeva pe la Kogalniceanu asta dupa ce un om, sa aiba sanatate, m-a tractat caci initial am ramas undeva in camp la 12 nopatea cu sotia si baietelul. in timp ce mergeam s-a auzit un fasait si s-a aprins martorul de la baterie. crezand ca s-a rupt cureaua de la accesorii am tras pe dreapta si am oprit motorul. am inspectat vizual si nu am vazut nimic in neregula si am incercat sa o pornesc. nu a mai vrut. la inceput facea ca si cum ar patina demarorul apoi doar un clic. am incercat in timp ce eram tractat sa o pornesc si tot nimic. cineva care sa ma ajute cu un sfat sau altceva? cei din zona. tel. 0744566530.
multumesc!
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

27 Apr 2012, 13:14

este catastrofal...a crapat transmisia, rupand o supapa, stricand un piston si muscand din chiuloasa, mesteru' crede ca si arborele cotit a avut de suferit si toate astea la 500km de casa. ceva sugestii?
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
cristiL
Mesaje: 343
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

27 Apr 2012, 13:31

urata treaba. :( cred ca ai doua variante: fie iti faci masina la constanta, fie undeva mai aproape de casa. probabil ca la constanta e mai ieftin, daca o duci acasa probabil va trebui sa mai platesti si transportul... poate te ajuta membrii din constanta cu numele si adresa unui service bun (reprezentanta parca se numeste Dona)...
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
kennzo
Mesaje: 4
Membru din: 14 Dec 2009, 17:08

Re: Martor Check Engine

22 Mai 2012, 12:39

Salutari. scrisesem cu ceva timp in urma despre o problema cu ABS-ul.Dupa ce am schimbat rulmentii spate si bucsi pe fata din cand in cand se aprindea bordul ca un pom de craciun ( ABS, TCS, frana de mana , volanul si nu mai mergea vitezometrul) opream motorul si reporneam si totul era ok mai putin check engineul care ramanea aprins. se stingea si el daca turam calumea motorul. asta pana cand iar se aprindeau in bord toti martorii aia. Problema s-a dovedit a fi de la rulmenti. senzorii citesc pe inelul magnetic de pe rulment. am schimbat din nou rulmentii si acum totul este ok. citisem pe undeva ca rulmentii se strang la max si apoi 90 grade inapoi.ii spusesem asta mecanicului si a spus ca nu e adevarat si drept urmare a strans piulita cu pistolul pneumatic cand a putut.intrebarea mea este daca e ok asa ? multumesc anticipat
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Martor Check Engine

22 Mai 2012, 15:19

Ce sa fie OK? Sa iti stranga cu pistolul pneumatic piulitele, altele in afara de cele de la roti?
Sincer, tipul asta de "mecanici" sunt frati cu aia de la vulcanizari, care s-au modernizat si nu mai lasa pistolul pneumatic din mana, de cheie dinamometrica n-au auzit.
Iar cel putin la butucul rotii, strangerea e o chestiune de finete, trebuie sa o faci intr-un fel anume.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
kennzo
Mesaje: 4
Membru din: 14 Dec 2009, 17:08

Re: Martor Check Engine

22 Mai 2012, 20:23

aici ai dreptate. cel putin unul dintre astia de la acest service desface absolut orice cu pistolul pneumatic unde ii permite spatiul sau pozitia. ce-i drept...e cel mai simplu a zis. oricum ideea e ca si piulita de la rulment a stranso cat a putut pistolul. nu s-a pus problema de a se strange la cuplu desi eu unul asa vad normal. ce ma intereseaza este ca rulmentul sa nu pice din simpla cauza de a fi strans prea tare.
 
doryn
Mesaje: 109
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

03 Iun 2012, 17:59

In sfarsit am rezolvat problema cu acel indicator "diagnoza"(asa scrie in manual ca se numeste) din bord; am schimbat valva EGR (485 RON) si am sters erorile cu VCSD-ul deorece nu se autoreseta dupa ce am pornit masina de mai multe ori;manopera am efectuat-o singur deoarece este foarte usor de schimbat;nu-mi mai tremura la relanti,fuge de mananca asfaltul si imi arata prin oras un consum instantaneu de 8,5/100 km.

 
silica
Mesaje: 3
Membru din: 06 Iun 2012, 20:04

Re: Martor Check Engine

06 Iun 2012, 21:31

Buna seara!
Am si eu o problema la Ibiza 1.2 din 2004,mi s-a aprins martorul Check Engine.Masina la relanti tremura ,motorul parca smunceste,daca pornesc AC merge normal .Am fost la reprezentanta am pus masina pe testar ,probleme EGR ,mi-au curatat baietii clapeta 300lei ,au resetat calculatorul dar problema cu tremuratul nu a disparut,mi-au spus ca este normal sa tremure motor mic etc.Ok,merg 60 km Check Engine se aprinde iar ,ma duc in servis mi-a dat 7 erori (sonda 1 si 2,catalizator,alimentare saraca etc.Il intreb daca tre' sa mai schimb ceva, mi-a spus ca nu ,benzina buna si talpa la masina ,sa nu merg cu ea subturata.Ok,fac plinul de la OMV si dai jar dupa 50 km surpriza ,becul minune s-a reaprins.
Masina merge trage nu face probleme ,am fost si la alt testar de si-au dat unii cu parerea de mama mama."solutie sa sparg catalizatorul"
Ceva sugestii ? A mai avut cineva asemenea problema ?Ca nu vreau sa incep sa schimb la ea prin eliminare.
La ce turatii sta la voi la relanti cu Ac si fara Ac ??sa-i pun sa seteze turatia mai mare ,a mai modificat careva turatia??
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

09 Iun 2012, 16:33

grimarius scrie:
...a crapat transmisia, rupand o supapa, stricand un piston si muscand din chiuloasa, mesteru' crede ca si arborele cotit...

Am rezolvat treaba, pe graba, luand un motor de pe net tip AHW si am luat de pe el chiuloasa si pistoanele restul ramanand ajungand cu ea acasa. Dar am probleme vizibile de atunci si acum cand am mers intr-un service mi-au fost confirmate. Imi mananca ulei bine de tot (nu curge pe la baie), cam 1l la 400km, si am un consum urias fata de ce aveam inainte. Ce au vazut la service este ca noua chiuloasa nu are loc pentru EGR, valva mea ramanand in aer, ca or mai fi si alte diferente nu stiu. Azi mergand prin oras, ieri am refacut plinul la ulei, la o curba mi s-a aprins martorul de ulei urland cat putea. Am oprit si am repornit si s-a stins (pana acum niciodata nu a facut asa ceva). La service mi-a pus-o pe tester si mi-a gasit doua erori: sonda lambda - pe care o aveam si inainte si, normal, valva EGR. Ce poate avea? Tre' sa refac motorul (segmenti, pistoane si altele) sau nu e compatibila chiuloasa, sa o rectific pe a mea si sa o repun, si de aici problemele de ulei si consum?
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

10 Iul 2012, 10:23

Partea cu presiunea uleiului am rezolvat-o: am gasit firul care pleaca de la senzor ca era rupt (am pus mana pe mufa sa o scot si am ramas cu firul in mana). Am refacut cumva pe acolo si nu mai am probleme. Iar tipul nou de ulei care l-am pus 5W-40 Castrol C3 nu mai dispare. Mi-a ramas partea de consum si de functionare a motorului: este vreo problema ca EGR nu e cuplat de chiuloasa fiind cuplat doar la admisie si nu a fost inchis din soft?
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
spartanj
Mesaje: 35
Membru din: 30 Mar 2011, 21:57
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Martor Check Engine

11 Iul 2012, 22:05

eu am avut o problema cu egr-ul la o astra g si am schimbat-o, dar mi s-a spus ca masina poate functioma si fara ea dar va avea probleme la pornire iarna+ un consum mai maricel de combustibil
Imagine
 
TuPeU
Mesaje: 180
Membru din: 17 Iul 2012, 14:43
Localitate: Galati

Re: Martor Check Engine

07 Sep 2012, 14:07

de cand am cumparat masina nu se aprinde check engine cand pun contactul, am pus-o pe tester atunci si singura eroare a fost de la pompa de injectie ..capul hidraulic este problema, porneste mai greu cand este motorul cald, in rest merge brici, mecanicul mi-a spus ca nu are nimic(la faza cu martorul din bord), si din ce am mai citit cica depinde de cum e setat daca sa se aprinda sau nu la contact si ca ar fi multe masini la care nu se aprinde, sau e ars ledul, sunt curios daca s-a mai confruntat cineva cu "problema" asta, masina este ce-a de la semnatura
Seat toledo 1.9 tdi 110 cp AHF GL-31-MAT
 
Avatar utilizator
al bundy
Mesaje: 188
Membru din: 11 Feb 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

11 Sep 2012, 23:40

Ce eroare a aparut pe tester legata de capul hidraulic?
 
nanacutzu
Mesaje: 6
Membru din: 14 Feb 2010, 16:23

Re: Martor Check Engine

02 Dec 2012, 15:57

buna ziua am si eu o intrebare:am o problema la blocul de lumini cred ca ceva contacte imperfecte,ca unueori se aprinde uneori nu.intrebarea mea este daca cineva la desfacut in totalitate sau daca e vreun tutorial undeva sa arate modul de desfacere.multumesc
 
igor.bejan
Mesaje: 5
Membru din: 07 Iun 2013, 14:41

Re: Martor Check Engine

07 Iun 2013, 14:44

Salut,
Am cumparat un Seat Cordoba din anul 2001.

La pornire (treapta 1) martorii EPC si check engine stau aprinsi putin mai mult decat ceilalti si cand pornesti motorul se stinge. Am pus pe un tester si am verificat-o, masina este ok din ce spun ei.

va rog, un sfat, daca e bine, daca este de rau, etc.

Cu stima,
Igor
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori