01 Mar 2012, 20:48
Si eu cu o problema: am in bord aprinsi doi martori: motorasul si EPC. Ca si ordine motorasul il am aprins de prin octombrie (pana atunci se mai stingea) facut ITP si probleme la noxe iar cel de EPC cred ca din ianuarie fara sa se mai stinga. Masina mergea bine (am pornit-o si la -28 grade) deci nu m-am grabit la un service cu gandul ca atunci cand voi avea bani, sa fie mai cald sa merg.
Dar nu toate merg cum planuiesti...astazi am mers undeva la tara, am ajuns acolo, am oprit si am plecat in casa. Cand m-am intors si am dat cheie se aprindeau ledurile din bord si apoi se stingeau unul cate unul sau luminau din ce in ce mai slab. Am ridicat capota sperand ca nu face contact bine la borne si am auzit ventilatoarele care se invarteau anemic. La cine am tras masina mi-a spus ca le-a auzit invartindu-se la turatie mare...deci mi-a mancat bateria. Am decuplat ventilatoarele din mufa, crezand ca au un scurt si am adus o baterie. Am incercat sa o pornesc si am reusit (mai greu ca si cum mi-ar patina demarorul) dar, prima data mai greu apoi tot mai repede, se oprea. Trebuia sa o tin turata peste 3000 ca sa ramana pornita in cazul in care cobora turatia se oprea. Asa ca am renuntat, impingand-o inapoi in curtea vecinului. I-am scos o borna dar inainte de asta, aplecat fiind, se auzeau mici pocnituri in releul de ventilatoare (cred ca dadea comanda sa cupleze). Acu a ramas cu borna scoasa undeva departe. Un sfat ce ar putea avea pentru a o putea repara cat sa vin cu ea in oras, nu are carlig, si e destul de departe si drumul nu e chiar bun.
Multumesc.
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v