Va salut pe toti!
Va spun de problemele pe care le-am intampinat cu "Pisicuta" mea din 2006, motor 1.9 TDI AXR.
Masinuta m-a slujit cu incredere, i-am facut schimburile la timp, a facut pe nebuna de cateva ori, 2 aeroteme shimbate, pana mi-a venit ideea sa-i bag un filtru G5 inainte de aeroterma, arcuri, amortizoare, capete de planetara, bucseraie....ca tot romanul, prin gropile patriei. Am dus-o acu' 2 ani si-n Spania sa-si vada originile si orasul de unde i se trage numele. Am facut si 1200 km doar cu mici pauze de alimentat si indreptat oase...Pisicuta a tinut la tavaleala. A intrat un pic rugina in ea, am schimbat EGR-ul, turbina verificata si e ca noua,.... in principu n-am avut probleme mari.
Anul asta n-a inceput prea bine: a inceput sa ma lase senzoristica. Am inlocuit senzorul de turatie ax cu came in ianuarie, am inlocuit senzor debit aer, mai am un Chek engine care apare si dispare...dar ieri m-am speriat un pic.
Pun contactul, dau cheie, motorul porneste dar 3-4 tiuituri si acul la apa urca la 130 de grade si blincare ledul ala rosu ca dracu.
Motorul rece, am zis ca e o toana, am plecat. N-am depasit 2000 de ture si pe o coasta la vale, pe linie dreapta, am taiat contactul si l-am repus.
Initial a urcat iar la 130, a tipat iar la mine si dupa aceea a "scazut" la 87-88. Azi dimineata, a mers "brici". La job, i-am mai dat 2 chei sa ma asigur ca totule e in regula. Pana acum e bine. Pisicuta toarce normal.
Intrebarea mea: unde mama naibii e montat senzorul ala? Cred ca la cum a plouat toata ziua, a intrat ceva apa si mi-a dat la masa. Ma rog! Parerea mea.