Re: Se opreste motorul in mers
Scris: 05 Apr 2019, 15:01
Salut,
Spui ca ai inlocuit componentele banuite ca ar fi defecte, ai sters erorile si masina s-a oprit dupa o vreme, ai verificat sa vezi ce erori au ramas logate?
Ai schimbat mecanicul cu altul care a gasit vinovat ECU
Poti detalia ce inseamna ca primeste un impuls pe + si ECU da comanda gresita?
Adica, cum a masurat el acel puls, banuiesc ca pe ramura de alimentare a unitatii ECU si cum face asta ca ecu sa dea o comanda gresita? ce comanda da de se opreste motorul?
Daca ai montate in faruri becuri HID, adica xenoane este posibil ca acele module convertizoare (drosere) ce le alimenteaza sa bage paraziti in instalatia masinii si asta sa duca la tot felul de minuni.
Daca nu ai si nu ai alte minuni, gen statie radio de peste 100W in antena ori mai stiu eu ce bazaconie care sa induca perturbatii prin restul cablajului, in instalatia masinii nu exista nimic care sa genereze impulsuri pe ramura de alimentare si chiar daca ar fi bateria de acumulatori ar prelua varfurile!
In plus cam toate modulele au in interior surse de alimentare independente ce reduc si filtreaza tensiunea de 12-14V pe care o primesc de la baterie.
Mai cauta un alt mecanic, ori daca accepta sa monteze si sa recodeze un alt ECU pe cheltuiala lui urmand sa ii dai banii daca se rezolva buba... parerea mea...
Spui ca ai inlocuit componentele banuite ca ar fi defecte, ai sters erorile si masina s-a oprit dupa o vreme, ai verificat sa vezi ce erori au ramas logate?
Ai schimbat mecanicul cu altul care a gasit vinovat ECU
Poti detalia ce inseamna ca primeste un impuls pe + si ECU da comanda gresita?
Adica, cum a masurat el acel puls, banuiesc ca pe ramura de alimentare a unitatii ECU si cum face asta ca ecu sa dea o comanda gresita? ce comanda da de se opreste motorul?
Daca ai montate in faruri becuri HID, adica xenoane este posibil ca acele module convertizoare (drosere) ce le alimenteaza sa bage paraziti in instalatia masinii si asta sa duca la tot felul de minuni.
Daca nu ai si nu ai alte minuni, gen statie radio de peste 100W in antena ori mai stiu eu ce bazaconie care sa induca perturbatii prin restul cablajului, in instalatia masinii nu exista nimic care sa genereze impulsuri pe ramura de alimentare si chiar daca ar fi bateria de acumulatori ar prelua varfurile!
In plus cam toate modulele au in interior surse de alimentare independente ce reduc si filtreaza tensiunea de 12-14V pe care o primesc de la baterie.
Mai cauta un alt mecanic, ori daca accepta sa monteze si sa recodeze un alt ECU pe cheltuiala lui urmand sa ii dai banii daca se rezolva buba... parerea mea...