In fiecare dimineata sau dupa ce sta peste 6-7 ore, nu porneste decat dupa cateva chei, apoi porneste si moare (Filmuletul 1), urmatoarea cheie porneste si functioneaza impecabil. Daca pun contactul de cateva ori consecutiv actionand pompa de mai multe ori, cateodata face direct ca in Filmuletul 1, cand sta mai mult (2 zile) nu, daca dau direct cheie invarte si face ca in filmulet abia la a 3-4 cheie.
Filmuletul 1
https://www.youtube.com/watch?v=mnP-D20hh98
Dupa ce face chestia asta, porneste la sfert (Filmuletul2) si nu mai face probleme toata ziua.
Filmuletul 2
https://www.youtube.com/watch?v=eUHsFtKyERo
Am schimbat in prealabil bateria, bujii, senzor temperatura lichid racire, curatat clapeta si adaptat cu Vag-COM - Face la fel.
De mentionat ca o scanez si inainte de a o porni, si imediat dupa si nu exista nici un Fault la nici un modul. In blocurile de masurare valorile par plauzibile.
Am montat inainte de intrarea in rampa o supapa unisens si un manometru, dimineata imediat ce deschid portiera la sofer, amorsandu-se astfel pompa, presiune e de aproximati 3-3.1 bari, indiferent daca pun contactul de mai multe ori atat ramane, dupa ce porneste manometrul arata 4 bari (filtrul meu e cu regulator de presiune 4 bari).
Am citit multe forumuri, mai prezinta posesori de motoare VW problema, inclusiv la noi pe forum, insa nu dau de o rezolvare care sa se potrivesca. Unii au schimbat o-ring-uri la regulatorul de la intrarea in rampa, la mine nu e cazul, fiind in filtru. Altii au rezolvat inlocuind sonda lambda, la mine nu da nici o eroare.
Teoretic n-a mai ramas decat pompa de benzina si eventual filtrul (are 3k km de cand l-am schimbat) cu necunoscute in ecuatia asta, insa as vrea sa beneficiez de o eventuala experienta similara a voastra, o pompa e relativ scumpa si exista riscul sa fie alta cauza.