Cehu scrie:La 1M lichidul de servo se schimba f usor: e un rezervor negru in dr. a masini,se desface capacul ,scoti lichidul vechi cu seringa cuplata la un futunel ,desfaci surubul de prindere al rezervorului ,ridici rezervorul ,sub el are tur si retur ,desfaci ambele,scoti rezerv.,il speli bine cu alc. tehnic,lasi sa se usuce,dupa aceea furtunul de la tur il bagi la loc in rezervor iar gaura de retur din rezervor o astupi cu un dop ,furtunul de retur il bagi intro sticla de 2l ,legat bine de gura sticlei ,umpli rezervorul cu licid peoaspat si dupa aceea pornesti motorul pt 3-4 sec,treaba asta se face mai bine in doi ,unul pune lichid altul porneste si opreste mutorul Eu am cumparat 2l lichid dintre care 1l pt spalta in jur de 800ml pt schimb si restul sal am de rezerva. Dupa ce se termina schimbul se baga si returul la locul lui .Lichidul tre sa fie cel prescris de fabrica constructoare pt modelul de auto respectiv. Altfel riscul este de a strica caseta +pompa .
incearca te rog sa dai si o cautare inainte sa postezi!
multumesc!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama
http://www.casaceasurilor.ro