Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
vallirom
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 17 Noi 2011, 20:44

probleme

20 Noi 2011, 11:22

salut baieti.am si eu o problema cu un seat cordoba vario din 2000.problema este la clima si ventilatorul de aer care la prima si a doua treapta nu sant problema dat trecand in cea de a treia si mai sus fuzibla de pe clima si ventilator se incalzeste pana se topeste.stie cineva care ar putea fi motivul?
am fost la en electricieni auto si fiecare era cu idea lui + ca cei de la seat nu au reusit sa inteleaga motivul si imi ziceau ca trebue sa desfaca tot bordul pentru a controla cablajul pentru a vedea unde este poblema.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7620
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

20 Noi 2011, 11:29

Motorul ventilatorului, probabil are o problema si pe ultima treapta se elimina rezistenta ce limiteaza curentul consumat de el.
Asta duce la absorbtia unui curent excesiv iar in final se topeste siguranta.
Cauze pentru un consum mare pot fi lagare gripate, carbunii terminati, ori colectorul in scurt. Un scurt in spirele rotorului.
Orice ar fi, trebuie vazut intai daca bestia de motor consuma curentul dat de producator alimentat direct din baterie.
Asta se poate face si fara demontarea lui, efectiv se inseriaza un ampermetru cu siguranta.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
vallirom
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 17 Noi 2011, 20:44

probleme

20 Noi 2011, 14:31

problema nu este din motorul ventilatorului deoarece am cumparat unul nou si nu sa schimbat nimic din acele probleme.deci problema este pana in ventilator cred.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7620
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

20 Noi 2011, 16:49

Sa fim intelesi, un motor de cc cu perii poate consuma mai mult doar in cateva cazuri,
Lagare blocate, perii uzate, colector uzat, scurt in infasurare ori alta cauza ce il poate bloca mecanic.
Cand este blocat mecanic si nu ia turatie motorul consuma mult mai mult.
Daca motorul este NOU atunci soclul sigurantei este compromis si va trebui sa folosesti altul din cele libere.
Asta cu conditia sa nu ai pe acelasi circuit legat de cine stie ce specialist un alt consumator care sa duca la efectul reclamat de tine.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator