Salut bitzanu1
Faza cu uleiul se vrea a fi asa: uleiul fiind viscos datorita temperaturii exterioare (mica) ,ajunge mai geru ia instalatia de ungere.Fapt pentru care la temperaturi mici ,imediat dupa pornire nu mai sta la 1200 RPM ci undeva pe la 7-800 ,sa poata ajunge uleiul in instalatie, cind motorul este inca la turatie mica. Dar asta era valabila pe vremea cind se foloseau uleiuri cu viscozitati mari ,din grupele 40,50w.Pe vremea lu bunicu.Acum se folosesc uleiuri cu viscozotati mici datorita perioadei mari de folosire,nu se mai schimba toata ziua-buna ziua ,sa folosesti ulei in functie de anotimp! Asta e unul din marile avantaje ale uleiului sintetic:nu se mai modifica viscozitatea odata cu modificarea temperaturii! Priceputai tu cum e faza cu uleiul?
Revenind la problema noastra,sigur e o problema de soft,care nu este setat cum trebuie pentru pornire la rece.Si sunt convins ca are mare influenta si temperatura exterioara! Si cei cu vw au problema asta fie ca e 1,4 fie ca 1,2(tsi).Si parte din ei au rezolvato tot cu update-ul softului motor!
Sa auzim numai de bine!