Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
andreilucian12
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 04 Sep 2023, 01:38

PROBLEMA presiune vas CEGA

04 Sep 2023, 01:46

Salut detin un leon 1p fr CEGA 170cai DSG, dupa ultimul drum lung m-am trezit cu avertizare apa, tras pe dreapta ridicat capota nu se vedea nivelul la apa, am lasat masina 15min cu motorul oprit, am desfacut usor busonul si a revenit la nivel prin furtunasul de sus, pana acasa am venit mai usor 100-120, dar dubios e ca a 2 a zi dupa vreo 10-12 ore nepornite cand am dat sa desfac busonul inca era presiune pe instalatie, apa a urcat pana a dat pe afara, am pornit-o 15min si apa a scazut destul de mult, desfacut busonul, nu mai avea presiune, pus apa distilata cat sa fie la nivel, dpf egr OFF, racitorul de gaze e pe masina, am cerut sfaturi la 3 service-uri, 1 mi-a spus ca e sigur dusa chiuloasa, celelalte doua sa incerc cu racitorul ca au patit la multe masini sa schimbe chiuloasa degeaba la cererea clientului, iar in aceasta seara mi-a spus cineva ca lui ii facea asa de la caloriferul masinii ca era infundat.... un sfat ceva? chiuloasa o pot verifica in vreun fel pe masina fara a o da jos? radiatorul de caldura cum se poate verifica, racitorul de gaze la fel, cum se verifica? Tin sa mentionez ca antigelul este curat, uleiul la fel, apa sta constant la 90 de grade( dar se raceste greu in ultima vreme, 2-3 ore motorul nepornit cand revin la masina imi indica ca e tot la 90) posibil cumva si termostat?
 
andreilucian12
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 04 Sep 2023, 01:38

Re: PROBLEMA presiune vas CEGA

05 Sep 2023, 00:25

Chiar nimeni o parere?
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: PROBLEMA presiune vas CEGA

05 Sep 2023, 09:09

salut, cum ti s-a spus, cauzele pot fi multiple. daca pierdeai antigelul si atat, candidatul era racitorul de gaze sau chiulasa. la generatia mai veche (PD PPD) mai era o problema cu chiulasa fisurata care pierdea antigel se ducea in cilindri, dar acolo era altceva pt ca simteai la pornire ca pleaca mai greu sau iesea mult fum alb de la cum era ars.

nu am auzit la motoarele astea de probleme comune la chiulasa/garnitura, dar nu poti exclude nimic. eu as incepe prin verificari amanuntite sa vezi daca ai pierderi externe, pe unde ai pierderi, nu poate sa dispara ca prin magie. daca e doar presiuni si da afara pe la borcan macar stii ca nu dai vina pe racitor.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori