Salutare, vin cu o problema destul de des intalnita prin forumuri dar cu rezolvari mai concrete nu, la rece imi porneste foarte greu, dupa porneste ok in timpul zilei dar fara a depasi 1-2 ore, altfel porneste iar greu, invarte saracul motor de 20ori pana porneste. Oringurile la injectoare sunt schimbate prin decembrie pt ca imi mergea cam tremurat la relantii, filtrul de motorina are cam 4000km iar pompa din rezervor se aude cand pun contactul. Am schimbat furtunele care pleaca din filtru spre pompa tandem cu unele transparente si in mers vin multe bule de aer (mici) pe retur, iar cand o opresc furtunul acela se goleste in timp, cel de tur ramane ok. Acuma nu stiu, sa fie pompa de tandem sau cea din rezervor e obosita, am inteles ca si cea din rezervor ar avea o supapa pt a nu se dezamorsa siatemul de alimentare, voi ce parere aveti.
1.9 pd (cod bxe)
A da, si ca o completare ca era sa uit, cand reusesc sa o pornesc la rece, imi scoate un fum usor albastrui, la relantii nu prea se observa dar daca o turez e jale, dupa ce merg cu masina si se mai incalzeste motorul, dispare fumul.