09 Apr 2019, 09:25
Motoarele 1.8TSI au fost problematice intr-adevar.
Din ce ai scris inteleg urmatoarele: ai avut probleme cu presiunea de ulei, serviceul a dat motorul jos, a constatat si remediat problemele din partea superioara a motorului dar nu a inspectat si partea inferioara a motorului (demontat si partea superioara a baii de ulei). Ulterior reparatiei ai mai mers cu masina ceva vreme (ar fi interesant de stiut cat) si iar ai avut probleme cu presiunea de ulei, moment in care serviceul a constatat ca cuzinetii de palier sunt pa.
Daca am inteles corect si dupa prima reparatie nu ai mai mers prea mult cu masina, atunci e posibil ca problema cu cuzinetii de palier sa fi existat deja la momentul primei reparatii si faptul ca serviceul nu a facut tot setul de verificari in astfel de situatii, e o scapare din partea lor, insa asta nu te ajuta pe tine cu nimic.
In momentul de fata ai doua variante:
1) verificat cat de afectat a fost vibrochenul, daca este necesara sau nu rectificare, daca exista cuzineti de reparatie in cazul in care trebuie rectificat. Daca nu este necesara rectificare, ai scapat ieftin, cu un set de cuzineti, verificare a pompei de ulei si curatare. Daca este necesara rectificare si nu exista cuzineti de reparatie, atunci trebuie cautat un vibrochen in stare buna, nou sau sh.
2) achizitie motor sh, dar nu sti daca nu te bagi in alt bucluc, cu un motor ce nici el nu mai are multe zile.