Salut!
Am un seat leon 2010, 1.6 diesel, 77kw.
De cateva zile s a aprins in bord martorul Bujii/ avertizare preincalzire diesel (arcul), dar si probleme la motor sau la emisii (“robinetul”)
Masina nu mai trage deloc ca inainte de aprinderea lor, abia abia daca ajunge la 3000 turatii; am pus 3 testere pe masina, toate au dat EGR- malfunction Permanent.
E o piesa destul de scumpa si nu as vrea sa fac investia degeaba, 1 500 piesa + 500 manopera. Mi a spus cineva ca, ignorand tester ul, poate fi vorba despre debitmetru de apa, intr adevar, in momentul in care ii deconectez, masina fuge foarte tare! Dar se aprind in bord martorul de presiune roti si ESP.
Schimbarea EGR implica sa dai jos turbo intai.. nu prea merge la colt la vulcanizare, fara garantie, asa ca inainte sa fac ditai investitia si sa platesc ditai manopera:
A mai avut cineva aceasta problema? Aveti vreun sfat?
Multam!