Am revenit, mai exact am plecat cu o problema, iar in momentul de fata am undeva la 3-4 probleme..
Seat Leon 2.0 TDI 1P 2007 , AZV
Simptom nr1: Maneta blocata in 'N' (din P, vreau sa bag in D si maneta ramane blocata in N (eroare selenoid)
Simptom nr2: Cutia de viteze intra in avarie pe 'P' (Parcare) de 2-3 ori pana acum
Simptom nr3: Treapta 1->2 Cutia intra in avarie
Simptom nr4: Treapta 2->3 Cutia intra in avarie
Simptom nr5: Initial am fost cu o problema ( la plecare dupa loc duduia masina, nu stiu cum sa explic parca intra abs-ul plecare in demaraj cate odata chiar si incet la 20-30 la ora, duduiau rotile pe fata parca sareau dupa asfalt, am schimbat planetare, tampoane,bielete,buccseraie, etc, am ajuns la cineva specializat in cutii de viteze automate DSG, mi-a spus din start valvele fara nici o ezitare, a spus ca a schimbat 2 valve, ca masina mergea perfect insa cand luai piciorul dupa frana masina nu mai pleca singura de pe loc (cum este si normal de fapt la cutiile automate in momentul in care iei piciorul de pe frana, masina trebuie sa plece singura in treapta 1) dupa care a venit cu o explicatie foarte concreta ca ar fii calculatorul (mecatronicul) ca are ulei in el, ia taiat capacul rezultatul fiind ce a spus *ca are ulei in el*, toate bune am luat alt mecatronic, a mutat blocul de valve de pe mecatronicul meu pe calculatorul de l-am luat, iar de aici au inceput problemele, cu Cutia de viteze si cu intratul in avarie! iar de atunci nu ii mai da de cap..
17116 - Gear 2
P0732 - 000 - Incorrect Ratio Intermittent
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Reset Counter: 8
19143 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement
P2711 - 002 - - Intermittent
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Reset Counter: 40
Tin sa mentionez ca aceste erori au inceput sa apara dupa ce sa schimbat mecatronicul mentionez ca blocul meu de valve dupa calculatorul masinii sa mutat pe acest 'nou' calculator, a fost rescris a fost facuta adaptare si au inceput problemele cu masina! ( Probleme cu maneta am avut si in trecut, eroare selenoid etc, i-am scos mufa la Timonerie totul a fost ok pana acum cu calculatorul.. )
Maine, am programare la Metrotehnica sper macar prin aceasta diagnoza completa care am de gand sa o fac, sa aflu cauzele si poate cu ajutorul vostru sa gasesc si un service priceput pe asa ceva , seat/vw etc, ca la reprezentanta reparatia probabil ar costa, un pic mai mult de cat face masina.. multumesc!
Am uploadat un video si 2 poze
Video:
https://streamable.com/s5kt4