Salutare,
Saptamana trecuta am avut ceva probleme cu masina, si anume:
- Am pornit motorul, am plecat de pe loc si dupa ce am parcurs jumatate de metru, mergand cu spatele, mi-a murit motorul si a pornit singur, chestiune de fractiune de secunda. Mergeam putin in panta si probabil s-a amorsat singur. Dupa ce a pornit singura, mi s-a aprins imediat martorul EPC, am oprit-o, dupa care am pornit, martorul nu s-a mai aprins insa cand am plecat de pe loc mergea cu socuri, parca se ineca. Am mers 5 metrii asa, s-a aprins iar EPC dupa care am oprit, am lasat-o cam 1 minut, am pornit din nou si problema a disparut, atat mersul in socuri cat si martorul.
Dupa 40 de minute de umblat prin oras am auzit cum aeroterma mergea la turatie maxima, insa temperatura in bord era 90°C. Am oprit motorul, am stat putin pana s-a oprit aeroterma si dupa am pornit din nou moment in care a repornit aeroterma.
Azi am mers si am facut o diagnoza si am urmatoarele erori:
3 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 009 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1984 /min
Voltage: 0.640 V
Temperature: 75.0°C
Hex Value: 0x0004
RPM: 2272 /min
Voltage: 0.620 V
Temperature: 76.5°C
Hex Value: 0x0004
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
P1542 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
T.B. Angle: 7.0°
T.B. Angle: 0.0°
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Mass Air / Rev.: 283.4 mg/str
T.B. Angle: 13.2°
T.B. Angle: 6.1°
Mass Air / Rev.: 234.4 mg/str
Mass Air / Rev.: 337.9 mg/str
17973 - Throttle Actuator (J338)
P1565 - 007 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Voltage: 12.34 V
Load: 18.4 %
Load: 92.2 %
Acum, mi-am dat seama ca e vorba de termostat plus clapeta de acceeleratie, insa poate stie cineva mai multe detalii.
Motor de 1.6 benzina.
Multumesc anticipat!