Stiu ca nu postez unde trebuie, dar va rog sa ma ajutati cu un raspuns
La G5-ul 2.0 tdi bkd ce tocmai l-am achizitionat are o problema la ambreiaj ; cateodata intra greu in 1 si R, dar si mai nasol este ca dupa ce am cuplat treapta 1 sau R si am debraiat, apoi calc ambreiajul si frana, nu o pot scoate din viteza, decat daca trag foarte puternic de schimbator, iar masina tinde sa mearga ( cu ambreiajul calcat la fund si bagata in treapta 1 ) la fel ca o automata cand iei piciorul de pe frana..am incercat sa ii fac mai multe pedale, adica sa o bag in 1, debraiez, calc de mai mult ori ambreiajul, apoi il tin calcat si franez dar masina tot se deplaseaza cu ambreiajul calcat ; la fel si in R ; mai este problema si cand vreau sa bag 1, dar daca bag mai intai 3 apoi 1 intra ok..am schimbat lichidul de frana acum o ora, aerisit complet cu ustensila hidraulica si degeaba ; mecanicul meu spune ca ar trebui sa schimb pompa..si daca nu se rezolva -> schimbare kit complet ambreiaj + volanta si probabil cilindru...astea sunt simptome clare de pompa defecta? Nu am scurgeri de lichid sau alte probleme la ambreiaj..nu tremura la plecarea de pe loc, nu patineaza, nu bate simtitor volanta, nu e pedala tare..
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )