Cred ca e ok avand in vedere si rotile pe 18; adica urban..nu te astepta sa consume 6% un 2.0 ; chiar daca schimbi la 2500 rpm, depinde daca accelrezi progresiv pana acolo sau o calci, daca o ti in treapta inferioara in oras turata la 2500 sau treci in trapta superioara si o ti constant la 1800-1900 rpm, daca anticipezi traficul si folosesti frana de motor, daca mergi mult printre stradute si preponderent treptele 1+2, daca faci drumuri scurte, daca faci schimburile de consumabile la timp, daca motorul a fost intretinut corespunzator, etc ; nerespectarea conditiilor de mai sus pot duce si la consumuri de 12-13 %, chiar si la diesel ; extraurban, daca mergi lrgal si nu prinzi ambuteiaje si trafic intenes sau drum cu o singura banda pe sens, un 5-6% ar fi normal zic eu ; deci nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi
Ca idee, ai luat masina neinformat? Adica cine ti-a vandut-o te-a mintit ca va consuma 5 mixt? Sau de unde nedumerirea ta? Daca din datele tehnice..stai lin..la majoritatea masinilor mai adaugi un 2% mixt pt conditiile din tara noastra..
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )