Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
vlad_c
Mesaje: 25
Membru din: 26 Ian 2010, 04:11

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

01 Noi 2017, 13:51

am desfacut si eu chiulasa este din setu celor cu probleme, V125 , antigel in pistoane nu era... in schimb am gasit umezeala in racitorul de gaze, si la cilindrul 2 si 3 sunt niste fisuri in zona bujiilor incandescente
Imagine.Imagine.Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

01 Noi 2017, 16:20

Ai o poza cu blocul dupa ce s-a desfacut ? Erau murdare toate pistoanele ?

Daca aveai pierderi la racitorul egr trebuia sa le vezi inainte de a desface... Mai ziceau unii si de pierderi acolo.. totusi la tine de unde fumul alb la pornire la rece ?
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 557
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: BXL
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

01 Noi 2017, 19:23

Pierderile pe la racitorul de la EGR ar trebui sa ajunga in admisie, deci si ele pot sa faca fum alb.
@BogdanTC daca ai pierderi minore, inainte sa treci la operatii costisitoare cauta un service care sa iti bage presiune in instalatia de racire si sa verifice cu manometru daca intradevar ai pierderi.
Abia apoi incepeti sa cautati (cu masina pe rampa) scurgeri exterior/ interior.

De exemplu: Daca ai doar scurgeri interioare, anulati furtunele de intrare/iesire de la racitorul EGR si refaceti testul de presiune.
Daca ai probleme la chiulasa/garnitura, apa din vasul de expansiune ar trebui sa curga cu spuma si sa creasca presiunea in vas.
 
BogdanTC
Mesaje: 95
Membru din: 08 Mar 2016, 18:40
Localitate: Bucuresti, Sector 5

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

02 Noi 2017, 08:21

Am inteles ClotzA, am programat-o pt sambata sa se uite la ea. La mine nu face spuma in vas, e la fel de limpede. Stiu ca la mine a mai fost problema asta si nu mai stiu ce s-a inlocuit, ca tot asa pierdea. Exista supape, garnituri ceva care sunt predispuse uzurii ? Ce m-as bucura sa fie cauza asta :D
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 557
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: BXL
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

02 Noi 2017, 12:43

Da, există o grămadă de locuri pe unde poți pierde apa si majoritatea sunt vizibile la exterior (radiator, pompa de apa, carcasa termostat, furtune, îmbinări).
Ochii mari cat cepele (eventual spala motorul înainte daca e prea murdar) și se găsește buba.
 
Avatar utilizator
vlad_c
Mesaje: 25
Membru din: 26 Ian 2010, 04:11

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

06 Noi 2017, 13:03

am trimis chiulasa la cei de la www.chiuloasa.ro au facut test de presiune, zic ca are 3 fisuri, care se pot suda, si ofera garantie.
costa 1000 lei distractia, ce ziceti? eu asa merge pe varianta asta mai repede ca si pe cea cu chiulasa SH
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 853
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

06 Noi 2017, 14:40

Sudura pe bloc, din ce stiu eu (subiectiva parerea), o sa fie tensionare diferita la contractare-dilatare, si de aici posibil sa reapara in timp acele fisuri. As merge pe schimbare bloc decat sudura.
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

06 Noi 2017, 14:58

ei poate o sa sudeze crapaturile care pleaca de la gaurile de la bujiile incandescente, cele despre care VW spune ca daca sunt mai mici de 2mm parca nu sunt acceptate ca si defect... problema e la structura interioara a chiulasei, si nu stiu cum ar putea suda ei ceva pe acolo...
cum 1000 ron nu e chiar ieftin, m-as uita si la cat as gasi variante noi (nu OEM de la dealer, ca aia iti cer 1500 euro). vezi de ex AMC prin germania, aveau preturi ok.

partea proasta e ca sa zicem ei iti dau garantie pe reparatie, dar atentie, fiecare desfacut inseamna sa schimbi suruburi integral, garnituri si altele, sa dai jos injectoare si axe etc, adica multi bani. si pe asta ei nu au cum sa iti dea garantie... din pacate esti intr-un moment in care trebuie sa iei o decizie, totul depinde de ce ai de gand sa faci cu masina, daca vrei sa o tii multi ani etc atunci mergi pe varianta cea mai scumpa dar sigura.
 
doghiy
Mesaje: 1
Membru din: 25 Sep 2018, 13:29

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

25 Sep 2018, 13:37

Salut, Vin si eu cu o intrebare, în aproximativ 6500 de km parcurși nivelul de antigel din vas a scazut de la maxim pana la aprinderea martorului "coolant" in bord. Nu exista fum la pornirea la rece, nu există urme nici pe capacul din vasul de antigel nici pe capacul de la ulei. Într-adevăr pornirea este o idee zdruncinată, nu exagerat. Ar trebui să îmi fac griji si sa schimb chiuloasa de pe acum? Masina este audi a3 8p
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

25 Sep 2018, 16:23

salut, daca nu ai pierderi vizibile atunci e clar ca nu poate disparea ca prin magie ci se duce in cilindri. nu vezi fum pt ca temperaturile sunt inca mari, daca mergi intr-un loc cu umiditate mai mare o sa vezi cu siguranta. baga mana prin spate si vezi versiunea chiulasei, am pus poze si detalii cu cele cu bube
 
Sebiosip
Mesaje: 8
Membru din: 13 Iul 2019, 08:52

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

13 Iul 2019, 08:59

Salutare colegi, sunt nou pe aici, am mai pus intrebarea si pe clubaudi dar acolo colegii nu sunt asa comunicativi, aici vad ca se ajuta mai mult colegii intre colegi.
Aceasi problema am avut si eu cu antigelul, la mine varia a fost cand mi-a luat 2l la 5000km, tot chiuloasa cu A, V125.
Am comandat un motor cu ideea ca e chiuloasa cu cod C motor de pe masina din 2007 dar si aceea tot chiuloasa xu cod A, V125 are, indentica cu amea.
M-am gandit sa pun motorul ala are aprox 185k (mi-a zis vanzatorul, apoi nustiu ce sa cred), intre timp m-am gandit sa refac si motorul meu.
De pe ce motor imi merge chiuloasa care nu are probleme?
As avea nevoie de niste ideei la care sa fiu atent cand caut, ce coduri V.... ce cod chiuloasa sa caut.
Masina e un audi a3 8p (stiu ca nu e seat dar motorul e acelasi), motor 2.0 bkd.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

13 Iul 2019, 23:07

Iti recomand sa recitesti atent tot ce scriam la vremea respectiva, mai alea legat de coduri si versiuni/revizie. Se pare ca acel motor pe care l-ai luat e aproape la fel cu al tau, doar are alt capac chiulasa revizuit (de acolo revizia C) dar corp chiulasa in sine adica cea care se fisureaza e fix la fel ca al tau, cod A la sfarsit si aceeasi revizie sau versiune. Acum nu spun ca e garantat sa crape, dar sa nu fii surprins sa bagi banii sa faci transplantul si in 6 luni sa te gasesti in aceeasi situatie doar cu buzunarele un pic mai goale...

Intrebai de alte coduri motor, chiulasa e la fel si la BMN din ce stiam, poate gasesti acolo un v150 si sa speri sa ai mai mult noroc. Sau... Vezi de un AMC aftermarket, la mine a tinut de 6 ani de cand a fost pusa. Sau ... Scapa de masina si ia altceva, cu alte probleme la randul lor, ca nu exista masina perfecta :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

14 Iul 2019, 09:31

Cauta chiulasa cu cod C din grupul vag de pe bkd-uri din 2007+ ( revizuite ) ; eu am B din fabrica, golf 5 2.0 tdi bkd, 141k km si vad ca nu are probleme ( din 2008 e si resofoftata ).
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

14 Iul 2019, 20:13

Bai nene, voi citiți ce am scris sau nu, pe bune ?!?!? RECITITI primul post, propagați informații false cu acea chiulasa C. NU EXISTA chiulasa C, toate au acelasi cod cu A la sfârșit! A mea care a crapat avea faimosul capac chiulasa cu C la sfasit, din aia buna :)
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

15 Iul 2019, 07:32

Frate gmr, indiferent de codul de pe capac, mergi la sigur din cate stiu eu daca alegi o chiulasa de pe un BKD 2007+ ; corecteaza`ma daca gresesc :)
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori