Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
cricri
Mesaje: 64
Membru din: 21 Mar 2008, 19:39
Localitate: craiova

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

08 Mai 2016, 09:55

Salut, am o problema la un Seat leon 1p fr motorina motor bmn - îmi mănâncă cam 300 ml la 1000 km - nu am pierdere de antigel fizica, am lăsat mașina o săptămână nepornită și nu a scăzut deloc nivelul la antigel. In schimb dacă merg cu mașina trebuie să completez circa 300 mililitri la mia de kilometri. Nu am urme de ulei vasul de antigel iar uleiul este curat nu are spuma. Câteodată la pornire are un fum alb insa mecanicii la care am fost o spus că din punctul lor de vedere nu cred că este de vină garnitura de chiulasa sau chiulasa intrucat motorul nu are lipsă de putere și nu există nici celelalte simptome specifice . A avut cineva o problemă asemănătoare? Știe cineva ce tip de chiulasa este pe acest tip de motor bă mănânci este pe acest tip de motor BMN fabricație 06.2007?
 
Hitman
Mesaje: 1
Membru din: 05 Iun 2016, 11:50

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

05 Iun 2016, 12:00

Salut
SI eu ma confrunt cu o chiulasa BKD fisurata.
In afara de versiunile de chiulasa cu probleme prezentate mai sus, ce alta versiune mai exista sau ar trebuii sa cautam pentru BKD?
Se potrivesc si chiulasele de motoarele BKD cu an mai recent (2007)...tinand cont ca al meu este 2004??
Multumesc!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

06 Iun 2016, 10:23

Salut, daca e de pe acelasi cod motor atunci se potriveste. Cred ca si cea de pe BMN este identica (v150 e comuna), are fix acelasi cod VW.
Totusi atentie, analizeaza bine piesa sh, cam toate au fusuri intre supape.
Mai e varianta noua, AMC
 
Avatar utilizator
cricri
Mesaje: 64
Membru din: 21 Mar 2008, 19:39
Localitate: craiova

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

06 Iun 2016, 13:08

Eu pe motor BMN Pam V210.
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 447
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

13 Iun 2016, 14:05

Cum se poatea verifica existenta unei probleme la chiulasa in momentul achizitiei ?

Statistic vorbind, la achizitionarea unui BKD spre, sau peste 200k km, care ar fi sansele sa te lovesti de aceasta problema ? Este chiar un motor de evitat ?

Presupun ca exista varianta ca problema sa fi aparut la un nr. mai mic de km si sa fi fost deja remediata de proprietarul anterior.

La motorul acesta este valabila si problema comuna cu pompa de ulei de la celelalte 2.0 TDI ?
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: Volkswagen Golf Mk5 2.0 TDI 2006
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

13 Iun 2016, 16:24

nu, problema cu pompa de ulei nu exista la BKD. iar buba cu pori in chiulasa nu apare de fiecare data. nu stiu totusi daca iti poate garanta cineva treaba asta. sunt f multe BKDuri care merg fara probleme, chiar si cu variante "proaste" de chiulasa...
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 447
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

14 Iun 2016, 08:36

Mersi, daca ma hotarasc o sa caut una din 2007, macar psihic sa ma simt mai bine :))
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: Volkswagen Golf Mk5 2.0 TDI 2006

 
Avatar utilizator
rolbyroland
Mesaje: 9
Membru din: 30 Sep 2016, 00:24
Localitate: Iasi

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

10 Ian 2017, 13:02

Adriannn scrie:
Mersi, daca ma hotarasc o sa caut una din 2007, macar psihic sa ma simt mai bine :))


De ce? Incepand cu 2007 s-au folosit cumva alte versiuni de chiulasa? La BKD-uri ma refer.
Seat Leon 1P 2.0 TDI BKD
Seat Cordoba 6L BXW
 
leonard93
Mesaje: 2
Membru din: 20 Feb 2017, 17:45

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

20 Feb 2017, 17:48

Salut colegi ,am chiulasa varza la 2.0 TDi BKD ,am citit toate comentariile voastre si vreau sa va cer o parere . Ce versiune recomandati ? Vreau sa achizitionez una SH . Multumesc foarte mult !
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

20 Feb 2017, 18:02

ti-am raspuns si pe mail, vezi poza si afla cum citesti versiunea. din ce stiu, unii au pus v150 in loc si le-a tinut mai mult, dar nu pot sa garantez 100%. incearca sa eviti versiunile proaste si ia orice altceva :) sau mergi pe aftermarket - AMC. in cazul meu chiulasa AMC pusa in loc e in perfecta stare dupa 4 ani ;)
 
leonard93
Mesaje: 2
Membru din: 20 Feb 2017, 17:45

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

03 Mar 2017, 22:35

Gamer, mersi fain ! Am gasit una SH fara fisuri la supape ,arata impecabil ,data jos de pe un GOLF 5 atunci cand m-am dus eu la ei. Pretul a fost foarte bun, acum astept sa vad dupa ce o monteaza cum se va prezenta masina . Nu am vrut sa investesc 1000Euro in ea ca nu am de gand sa o mai tin mult timp.
Imagine

Nu se intelege tare mult din poza,dar asta e chiulasa ce am gasit-o. Sper sa fie ce trebuie. Am curatat-o eu de-aia arata asa zgariata pe la supape, sa vad daca are crapaturi la supape, mai ales in zona bujiilor ca din ce am vazut acolo e moartea lor.
 
Avatar utilizator
vlad_c
Mesaje: 25
Membru din: 26 Ian 2010, 04:11

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

31 Oct 2017, 11:58

Salut, am si eu o problema similara, adica dispare apa din vas, scoate fum alb, dar doar la rece, in rest masina merge perfect.
intrebarea mea este, daca pot sa verific versiunea de chiulasa fara sa o dau jos, se vede daca bag un telefon sa pozez din spate?
daca este sa fie problema asta, a incercat cineva cu sudarea chiulasei? exista baietii astia http://chiuloasa.ro/ la bistrita, si am auzit ca fac cam orice!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

31 Oct 2017, 14:09

dupa ce povestesti tu, sunt fix simptomele clasice de chiulasa fisurata. ar mai fi si pornirea smucita, cand se aduna antigel in capul pistoanelor... in rest, nu cred ca are rost sa incerci sa repari chiulasa, e vorba de microfisuri in interior, nu la partea de contact cu blocul/garnitura (acolo ai crapaturile specifice 16 valve, cu fisura pana la gaura bujiilor, garantat si acceptat de producator ?!?!). pe scurt, ai de bagat bani. sau sa o lasi pana se agraveaza si iti consuma toata apa din vas in cateva minute...
 
BogdanTC
Mesaje: 95
Membru din: 08 Mar 2016, 18:40
Localitate: Bucuresti, Sector 5

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

01 Noi 2017, 09:16

Am observat ca si la mine de vreo luna de zile scade cu circa 50 ml la 100km, de prin septembrie a inceput. Initial a scazut cu 200 ml, la fel am facut si toamna trecuta, de atunci nivelul ramasese ok. Dar acum dupa ce am pus astia 200 ml am vazut ca scade, usor dar sigur. Fum nu am observat sa scoata. Stiu ca la mine fosta proprietara mi-a zis ca ar fi inlocuit un furtun care era fisurat..

Daca ar fi alta cauza in afara de chiulasa asta, se poate depista ? Sau ma duc cu ea in service si ma rezolva imediat baietii, gen frate e clar de la chiulasa :))) Nu zic, poate o fi asta cauza, dar ma gandesc ca mai poate pierde si pe circuit, dar pierzand cantitate mica, cum imi dau seama ? :D
PS: Daca nu e ok aici postul, se poate sterge sau muta ;)
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2.0 TDI - probleme chiulasa

01 Noi 2017, 10:23

In primul rand vezi pierderi de antigel externe - furtune, etc, daca nu gasesti nimic e clar, ca doar nu se evapora :)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori