Posed un SEAT LEON FR TDI cu cod motor BMN si la 120.000 km a murit injectorul de la cilindrul nr 2. Aceasta problema este foarte discutata pe forumuri de prin toata Europa si nu numai. Si la noi pe vwforum exista cam 56 de pagini .
Cred ca este cazul sa vedem cati au avut probleme cu injectoarele ce echipeaza motoarele 2.0 TDI PD, eventual nr de km, costuri de reparatie si chiar eventuale date de contact.
Pe scurt, se manifesta in felul urmator:
Indiferent de stilul de condus (linistit, agresiv, prudent), ramai brusc fara acceleratie, respectiv se opreste motorul in mers, sau daca esti mai norocos, in stationare la vre-un semafor, apoi nici ca mai porneste. Majoritatea motoarelor 2.0 TDI PD fabricate intre 2005-2009 au injectoare Siemens piezo electrice, care dupa un anumit timp, se scurtcircuiteaza si ramai cu masinuta in drum.
1. Matei Robert, Leon FR TDI 2.0 170 cai, cod motor BMN, 2007 - 120.000km injector nr. 2